logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Səlahiyyətlərin verilməsi ilə bağlı rast gəlinən 3 vacib məqam hansıdır?

  • Bloq
  • 04-iyl-2023, 11:19
  • 187
Səlahiyyətlərin verilməsi ilə bağlı rast gəlinən 3 vacib məqam hansıdır?
İşəgötürən tərəfindən ƏMAS-da səlahiyyətlərin verilməsi ilə bağlı təcrübədə müəyyən problemlərə rast gəlinir. Həmkarlarımızın üzləşdikləri problemlərlə bağlı 3 vacib məqamın açıqlamasını vermək istərdik.

Həmkarlarımızdan daxil olan suallardan biri odur ki, işəgötürən təşkilatın istənilən vəzifədə çalışan işçisinə və ya işçisi olmayan şəxsə səlahiyyətlər verə bilər? ƏMAS altsistemində səlahiyyət verilən şəxsin işçi olması və ya hansı vəzifədə çalışması ilə bağlı məhdudiyyət yoxdur. Amma ƏMAS-da səlahiyyətlərin verilməsi o anlama gəlmir ki, həmin şəxs artıq prosesləri həyata keçirə bilər. ƏMAS altsisteminə daxil olmaq üçün işçi təşkilatla bağlılığı olan “Asan imza” və ya “Elektron imza”ya sahib olmalıdır. İşçinin fiziki şəxs kimi “Asan imza”sı və ya “Elektron imza”sı olsa belə, mütləq təşkilat adından çıxış etmək səlahiyyətini təsdiq edən sənədlərə də malik olmalıdır.

Üçüncü məqam səlahiyyət verilən şəxsin elektron imzası ilə bağlıdır. Bəzi hallarda işəgötürən işçiyə “Asan imza” və ya “Elektron imza” ilə təşkilatın adından çıxış etmək hüququ verdikdə, ona işəgötürən səlahiyyəti də təqdim edir. İşəgötürən həmin şəxsə ƏMAS-da hər hansı struktur üzrə səlahiyyət verdikdə, həmin şəxs işəgötürən kimi elektron imzaya malik olduğu üçün proqram təminatı həmin şəxsə təşkilatla bağlı bütün səlahiyyətləri verir. O səbəbdən də, dövlət qurumunda işəgötürən işçiyə “Asan imza” və ya “Elektron imza” ilə səlahiyyət verdikdə, ona vəzifəsinə uyğun olaraq səlahiyyətlər həvalə etməlidir.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Deputatdan gəlir vergisi ilə bağlı təklif
    Deputatdan gəlir vergisi ilə bağlı təklif
    12-noy-2025 | Bloq
  • Bir neçə sahədə fəaliyyət göstərən sahibkara vergi güzəşti tətbiq olunurmu?
    Bir neçə sahədə fəaliyyət göstərən sahibkara vergi güzəşti tətbiq olunurmu?
    12-noy-2025 | Bloq
  • Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
    Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
    07-noy-2025 | Bloq
  • Azərbaycan sənaye parklarının idxal etdiyi və satdığı avtobusları ƏDV-dən azad edə bilər
    Azərbaycan sənaye parklarının idxal etdiyi və satdığı avtobusları ƏDV-dən azad edə bilər
    07-noy-2025 | Bloq
  • Benzin, dizel və maye qaza görə yol vergisi 3,5 dəfə artırılır
    Benzin, dizel və maye qaza görə yol vergisi 3,5 dəfə artırılır
    06-noy-2025 | Bloq
  • Naxçıvanda biznesin inkişafı üçün yeni vergi imtiyazları
    Naxçıvanda biznesin inkişafı üçün yeni vergi imtiyazları
    06-noy-2025 | Bloq
  • Azərbaycanda aktiv ƏDV ödəyicilərinin sayı bu il 9% artıb
    Azərbaycanda aktiv ƏDV ödəyicilərinin sayı bu il 9% artıb
    06-noy-2025 | Bloq
  • İşdən çıxan müharibə iştirakçılarına kompensasiya — əsas, yoxsa əlavə məzuniyyətə görə?
    İşdən çıxan müharibə iştirakçılarına kompensasiya — əsas, yoxsa əlavə məzuniyyətə görə?
    06-noy-2025 | Bloq
  • Gələn il orta pensiya məbləği açıqlandı - 8 faizə yaxın artması gözlənilir
    Gələn il orta pensiya məbləği açıqlandı - 8 faizə yaxın artması gözlənilir
    05-noy-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by MirTech