Səlahiyyətlərin verilməsi ilə bağlı rast gəlinən 3 vacib məqam hansıdır?

İşəgötürən tərəfindən ƏMAS-da səlahiyyətlərin verilməsi ilə bağlı təcrübədə müəyyən problemlərə rast gəlinir. Həmkarlarımızın üzləşdikləri problemlərlə bağlı 3 vacib məqamın açıqlamasını vermək istərdik.
Həmkarlarımızdan daxil olan suallardan biri odur ki, işəgötürən təşkilatın istənilən vəzifədə çalışan işçisinə və ya işçisi olmayan şəxsə səlahiyyətlər verə bilər? ƏMAS altsistemində səlahiyyət verilən şəxsin işçi olması və ya hansı vəzifədə çalışması ilə bağlı məhdudiyyət yoxdur. Amma ƏMAS-da səlahiyyətlərin verilməsi o anlama gəlmir ki, həmin şəxs artıq prosesləri həyata keçirə bilər. ƏMAS altsisteminə daxil olmaq üçün işçi təşkilatla bağlılığı olan “Asan imza” və ya “Elektron imza”ya sahib olmalıdır. İşçinin fiziki şəxs kimi “Asan imza”sı və ya “Elektron imza”sı olsa belə, mütləq təşkilat adından çıxış etmək səlahiyyətini təsdiq edən sənədlərə də malik olmalıdır.
Üçüncü məqam səlahiyyət verilən şəxsin elektron imzası ilə bağlıdır. Bəzi hallarda işəgötürən işçiyə “Asan imza” və ya “Elektron imza” ilə təşkilatın adından çıxış etmək hüququ verdikdə, ona işəgötürən səlahiyyəti də təqdim edir. İşəgötürən həmin şəxsə ƏMAS-da hər hansı struktur üzrə səlahiyyət verdikdə, həmin şəxs işəgötürən kimi elektron imzaya malik olduğu üçün proqram təminatı həmin şəxsə təşkilatla bağlı bütün səlahiyyətləri verir. O səbəbdən də, dövlət qurumunda işəgötürən işçiyə “Asan imza” və ya “Elektron imza” ilə səlahiyyət verdikdə, ona vəzifəsinə uyğun olaraq səlahiyyətlər həvalə etməlidir.