logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

İlk öncə əmək müqaviləsi yoxsa əmr hazırlanmalıdır?

  • Bloq
  • 11-avq-2023, 12:04
  • 223
İlk öncə əmək müqaviləsi yoxsa əmr hazırlanmalıdır?
Əmək müqaviləsi bağlanarkən işəgötürən tərəfindən hansı sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə diqqət yetirək. Qeyd edək ki, bu prosesdə istifadə olunan nümunəvi sənədlərin hazırlanması haqqında təşkilatımızın digər nəşri olan “A-dan Z-yə Kargüzarlıq” kitabında geniş məlumat verilib.

Əmək Məcəlləsinin 81-ci, “Əmək müqavilələri bağlanmasının sənədləşdirilməsi” maddəsinin birinci hissəsinə əsasən, kargüzarlıq işini tənzimləmək məqsədilə zəruri hallarda bağlanmış əmək müqaviləsi qüvvəyə mindikdən sonra işəgötürənin mülahizəsinə əsasən onun əmri (sərəncamı, qərarı) ilə rəsmiləşdirilə bilər.

Maddədən göründüyü kimi, işəgötürənin əmrinin olması mütləq tələb kimi qoyulmayıb. İşəgötürən istəsə, prosesi əmrlə rəsmiləşdirə bilər. İşəgötürənə və insan resursları bölməsində çalışan həmkarlarımıza tövsiyə edərdik ki, işə qəbul olunan işçilər üzrə müvafiq sənədləşmələri həyata keçirsinlər.

İşə qəbul əmrinin, yoxsa əmək müqaviləsinin birinci tərtib olunmasına gəlincə isə, Əmək Məcəlləsinin 81-ci maddəsinin ikinci hissəsinə əsasən, bu Məcəllə ilə müəyyən edilmiş qaydada yazılı formada əmək müqaviləsi bağlanmadan əmək münasibətlərinin işəgötürənin əmri (sərəncamı, qərarı) ilə rəsmiləşdirilməsi qadağandır.

Maddədən göründüyü kimi, işəgötürən yalnız işçi ilə əmək müqaviləsi bağlandıqdan sonra bu barədə əmr verə bilər.

Mİsal 1. İşəgötürən 24 fevral 2022-ci il tarixdə əmr verir ki, 1 mart 2022-ci il tarixdə işçi ilə əmək müqaviləsi imzalansın. İşəgötürənin bu cür əmr imzalaması əmək qanunvericiliyinə ziddir.

Mİsal 2. İşəğötürənlə işçi arasında 22 fevral 2022-ci ildə əmək müqaviləsi imzalanmasına baxmayaraq, işəgötürən bu barədə 26 fevral 2022-ci il tarixdə əmr verir. Bu halda hər hansı qanun pozuntusu yoxdur, çünki işəgötürən əmək müqaviləsi imzalandıqdan sonra əmrin tərtibini həyata keçirib.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Vergi Məsləhəti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • ƏDV məqsədləri üçün xidmət yerinin müəyyən edilməsi
    ƏDV məqsədləri üçün xidmət yerinin müəyyən edilməsi
    18-iyl-2025 | Bloq
  • İdman məşqçilərinin və zallarının gəlirləri hansı formada vergiyə cəlb olunur?
    İdman məşqçilərinin və zallarının gəlirləri hansı formada vergiyə cəlb olunur?
    18-iyl-2025 | Bloq
  • Kənd təsərrüfatı məhsullarının satışında ƏDV qaydaları
    Kənd təsərrüfatı məhsullarının satışında ƏDV qaydaları
    17-iyl-2025 | Bloq
  • 75 faizlik güzəşt ötən ilin gəlirlərinə şamil edilə bilərmi?
    75 faizlik güzəşt ötən ilin gəlirlərinə şamil edilə bilərmi?
    17-iyl-2025 | Bloq
  • ƏDV-nin qeyri-rezidentə elektron ticarət ödənişlərində hesablanması qaydaları
    ƏDV-nin qeyri-rezidentə elektron ticarət ödənişlərində hesablanması qaydaları
    16-iyl-2025 | Bloq
  • Hüquqi şəxslər üçün icarə haqqından vergitutma qaydaları və bəyannamə öhdəlikləri
    Hüquqi şəxslər üçün icarə haqqından vergitutma qaydaları və bəyannamə öhdəlikləri
    16-iyl-2025 | Bloq
  • İxrac əməliyyatlarında ƏDV və vergi qaytarılması prosesi
    İxrac əməliyyatlarında ƏDV və vergi qaytarılması prosesi
    15-iyl-2025 | Bloq
  • Fərdi sahibkar sabit qəbzi onlayn şəkildə ala bilərmi?
    Fərdi sahibkar sabit qəbzi onlayn şəkildə ala bilərmi?
    15-iyl-2025 | Bloq
  • Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    14-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]