logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Işçinin vəfatı ilə bağlı ödəmələrin həyata keçirilməsi prosesi

  • Bloq
  • 25-noy-2021, 19:45
  • 68
Işçinin vəfatı ilə bağlı ödəmələrin həyata keçirilməsi prosesi
…

Mİsal 4. İşəgötürən orta aylıq əmək haqqı 500 manat olan işçinin vəfatı ilə bağlı onun vərəslərinə ən azı 1500 manat (500 manat x 3) müavinət ödəyir.

Təbii ki, işçi vəfat etdiyi halda vərəsələri işçinin ölüm haqqında şəhadətnaməsini, müvafiq bələdiyyə tərəfindən verilmiş vərəsənin müəyyən olunması haqqında sənədi və həmin vərəsəyə ödənişin həyata keçirilməsi üçün onun bank və ya poçt rekvizitlərini təsdiq edən sənədi işəgötürənə təqdim etməlidirlər.

İşçinin vəfat etməsi halında tam məlumatların daxil edildiyi əmək kitabçası işəgötürən tərəfindən onun ailə üzvlərinə verilir və yaxud onların tələbi ilə poçt vasitəsilə göndərilir.

Bir məsələni qeyd edək ki, bəzi hallarda işçinin vəfati ilə bağlı əmək müqaviləsinin xitamına görə ödənilən məbləği birdəfəlik dəfn müavinəti ilə qarışdırırlar. İlk qeyd etdiyimiz müavinət işəgötürən tərəfindən ödənilsə də, sabit məbləğ olan birdəfəlik müavinət (hazırda 300 manat təşkil edir) işəgötürənin təqdim etdiyi sənədlər əsasında Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi tərəfindən ödənilir.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
28-iyn-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Rəsmi məzənnələr - AÇIQLANDI
    Rəsmi məzənnələr - AÇIQLANDI
    29-avq-2025 | Bloq
  • Normadan artıq ezamiyyə xərclərinin vergiyə cəlb olunması
    Normadan artıq ezamiyyə xərclərinin vergiyə cəlb olunması
    29-avq-2025 | Bloq
  • Malın mənşə ölkəsini təsdiq edən sertifikatın verilməsi
    Malın mənşə ölkəsini təsdiq edən sertifikatın verilməsi
    28-avq-2025 | Bloq
  • Müvəqqəti əvəzetmə zamanı ödəmələrin məbləği necə müəyyən edilir?
    Müvəqqəti əvəzetmə zamanı ödəmələrin məbləği necə müəyyən edilir?
    28-avq-2025 | Bloq
  • DVX vətəndaşlara sahibkarlıq səlahiyyətlərini başqasına verərkən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir
    DVX vətəndaşlara sahibkarlıq səlahiyyətlərini başqasına verərkən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir
    27-avq-2025 | Bloq
  • Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi qaydası
    Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi qaydası
    27-avq-2025 | Bloq
  • Artıq ödənilmiş vergilərin və sosial sığorta haqlarının geri qaytarılması qaydaları
    Artıq ödənilmiş vergilərin və sosial sığorta haqlarının geri qaytarılması qaydaları
    26-avq-2025 | Bloq
  • Fərdi sahibkarların gəlir vergisi güzəştləri: əsas meyarlar və tələblər
    Fərdi sahibkarların gəlir vergisi güzəştləri: əsas meyarlar və tələblər
    26-avq-2025 | Bloq
  • Mikro sahibkarlara gəlir vergisi güzəştlərinin tətbiqi və orta aylıq işçi sayı tələbi
    Mikro sahibkarlara gəlir vergisi güzəştlərinin tətbiqi və orta aylıq işçi sayı tələbi
    25-avq-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]