logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Vergi ödəyicisinin mühasibat uçotu sənədləri itirsə, vergi necə hesablanır?

  • Bloq
  • 25-noy-2021, 20:12
  • 92
Vergi ödəyicisinin mühasibat uçotu sənədləri itirsə, vergi necə hesablanır?
Vergi Məcəlləsinin 67.1-ci maddəsinə əsasən, Məcəllənin 37.4-cü və 50.1.1-ci maddələrində göstərilən hallarda, habelə səyyar vergi yoxlamasının aparılması zamanı sənədlər təqdim edilmədikdə, ərazi və ya binalara (yaşayış binası (sahəsi) istisna olmaqla) daxil olmağa icazə verilmədikdə, mühasibat uçotunu aparmadıqda və ya mühasibat uçotunu müəyyən edilmiş qaydada aparmadıqda, uçotu və hesabat sənədləri məhv olunduqda (itirildikdə), həmçinin vergitutma obyektinin müəyyənləşdirilməsi hər hansı başqa səbəblərdən mümkün olmadıqda, vergi orqanlarının ödənilməli olan verginin məbləğini aşağıda göstərilən əlaqəli məlumatlardan istifadə etməklə hesablamaq hüququ var.

Hesablamalara keçməzdən öncə vergi orqanının hansı hallarda əlaqəli məlumatlardan istifadə etməsi hallarını araşdıraq.

….

Dördüncü hal odur ki, vergi ödəyicisinin mühasibat uçotu və hesabat sənədləri məhv olub və ya itirilib.

Vergi Məcəlləinin 71.4-cü maddəsinə əsasən, vergi ödəyicisi mühasibat uçotu sənədlərini, o cümlədən elektron və (və ya) kağız formatda məlumatları tam oxunaqlı şəkildə 5 ildən az olmamaqla qanunla müəyyən edilmiş müddətdə saxlamalıdır.

Mİsal. Vergi orqanının vergi nəzarəti tədbirləri nəticəsində məlum olur ki, yoxlama dövrünü əhatə edən 2020-ci ilin 3-cü rübü üzrə bəzi sənədlər çatışmır. Vergi ödəyicisi bildirir ki, oktyabr ayında ofisdə baş verən yanğın nəticəsində uçot sənədləri məhv olub. Bu halda vergi orqanı vergini həmin dövr üzrə əlaqəli məlumatlardan istifadə etməklə hesablaya bilər.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Rəsmi məzənnələr - AÇIQLANDI
    Rəsmi məzənnələr - AÇIQLANDI
    29-avq-2025 | Bloq
  • Normadan artıq ezamiyyə xərclərinin vergiyə cəlb olunması
    Normadan artıq ezamiyyə xərclərinin vergiyə cəlb olunması
    29-avq-2025 | Bloq
  • Malın mənşə ölkəsini təsdiq edən sertifikatın verilməsi
    Malın mənşə ölkəsini təsdiq edən sertifikatın verilməsi
    28-avq-2025 | Bloq
  • Müvəqqəti əvəzetmə zamanı ödəmələrin məbləği necə müəyyən edilir?
    Müvəqqəti əvəzetmə zamanı ödəmələrin məbləği necə müəyyən edilir?
    28-avq-2025 | Bloq
  • DVX vətəndaşlara sahibkarlıq səlahiyyətlərini başqasına verərkən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir
    DVX vətəndaşlara sahibkarlıq səlahiyyətlərini başqasına verərkən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir
    27-avq-2025 | Bloq
  • Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi qaydası
    Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi qaydası
    27-avq-2025 | Bloq
  • Artıq ödənilmiş vergilərin və sosial sığorta haqlarının geri qaytarılması qaydaları
    Artıq ödənilmiş vergilərin və sosial sığorta haqlarının geri qaytarılması qaydaları
    26-avq-2025 | Bloq
  • Fərdi sahibkarların gəlir vergisi güzəştləri: əsas meyarlar və tələblər
    Fərdi sahibkarların gəlir vergisi güzəştləri: əsas meyarlar və tələblər
    26-avq-2025 | Bloq
  • Mikro sahibkarlara gəlir vergisi güzəştlərinin tətbiqi və orta aylıq işçi sayı tələbi
    Mikro sahibkarlara gəlir vergisi güzəştlərinin tətbiqi və orta aylıq işçi sayı tələbi
    25-avq-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]