logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Vergi Məcəlləsinin 67.17-ci maddəsinə təklif edilən dəyişiklikin təsirləri

  • Bloq
  • 25-noy-2021, 20:27
  • 331

Tanınmış vəkil: "Belə məzmunda dəyişikliyin təklifi bu vaxta kimi eyni qaydada aparılmış hesablamaların da əsassız olduğu bir daha təsdiq etməklə yanaşı, faktiki rentabelliyi aşağı olan fəaliyyət növləri üzrə ədalətsiz vergi yükünün sahibkarların üzərində qalmasına səbəb ola bilər"

01.01.2021-ci il tarixdən Vergi Məcəlləsinə aşağıdakı məzmunda dəyişikliyin edilməsi nəzərdə tutulub:
“67.17. Bu Məcəllənin 67-ci maddəsində sadalanan vergitutma obyektinin müəyyən edilməsi ilə bağlı ayrı-ayrı halları tənzimləyən maddələr bu maddədə sıra üzrə ardıcıllıq gözlənilmədən tətbiq edilir.”;
Bu dəyişikliklə vergi orqanları formalaşmış məhkəmə təcrübəsinə zidd olaraq mənfəət vergisinə münasibətdə istifadə etdikləri asan rəsmiləşdirmə metodunu öz seçimlərindən asılı olaraq tətbiq etmək niyyətindədirlər. Belə ki, Məcəllənin 67-ci maddəsi ilə vergitutma obyektinin müəyyən olunması üçün 9 bənd əlaqəli məlumatlardan, eləcə də analoji vergi ödəyicisinin məlumatlarından istifadə olunması mexanizmi müəyyən olunmuşdur. Həmçinin, hüquqi aktların dövlət reyestrində qeydə alınmış "Səyyar vergi yoxlamasının keçirilməsi Qaydaları"nın 26-cı və 27-ci bəndləri ilə müəyyən olunan gəlirə münasibətdə 28, xərcə münasibətdə 70 bənd üzrə araşdırılmalı hallar nəzərdə tutulduğu halda, təcrübədə qeyd olunanlara əsaslanaraq mənfəətin müəyyən olunmasına çox az hallarda rast gəlinir. Demək olar ki, əksər yoxlamalarda mənfəətin müəyyən olunması şərti rentabellik normasının tətbiq olunması yolu ilə həyata keçirilir. Formalaşmış məhkəmə təcrübəsi isə mənfəətin birbaşa şərti rentabellik norması əsasında hesablanmasını əks etdirən Vergi Məcəllənin 67.14 və 83.9-cu maddələrini yalnız yuxarıda sadalanan hallar araşdırıldıqdan sonra tətbiq edilməli olduğunu, real mənfəətin müəyyən olunması imkanları tükəndikdən sonra mənfəətin şərti olaraq 20 faiz rentabelliklə hesablanmasını son addım kimi nəzərdə tutur. Lakin göründüyü kimi, vergi orqanlarının təklif etdiyi dəyişiklik qüvvəyə minəcəyi halda təcrübədə sıx tətbiq olunan bu qaydada hesablamaya hüquqi əsas yaranacaq. Maraqlıdır ki, digər əsaslar Məcəllədə və Qaydalarda mövcud olaraq qalır, lakin bu dəyişikliklə vergi orqanları seçim hüququ qazanmaqla digər normaları (Məcəllənin 67.2-67.4-cü maddələri) ölü maddəyə çevirməklə (zatən təcrübədə çox az halda istifadə olunurdu) hesablamaları şərti rentabellik norması tətbiq etməklə aparmağı hədəfləyirlər. Belə məzmunda dəyişikliyin təklifi bu vaxta kimi eyni qaydada aparılmış hesablamaların da əsassız olduğu bir daha təsdiq etməklə yanaşı, faktiki rentabelliyi aşağı olan fəaliyyət növləri üzrə ədalətsiz vergi yükünün sahibkarların üzərində qalmasına səbəb ola bilər.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Rəsmi məzənnələr - AÇIQLANDI
    Rəsmi məzənnələr - AÇIQLANDI
    29-avq-2025 | Bloq
  • Normadan artıq ezamiyyə xərclərinin vergiyə cəlb olunması
    Normadan artıq ezamiyyə xərclərinin vergiyə cəlb olunması
    29-avq-2025 | Bloq
  • Malın mənşə ölkəsini təsdiq edən sertifikatın verilməsi
    Malın mənşə ölkəsini təsdiq edən sertifikatın verilməsi
    28-avq-2025 | Bloq
  • Müvəqqəti əvəzetmə zamanı ödəmələrin məbləği necə müəyyən edilir?
    Müvəqqəti əvəzetmə zamanı ödəmələrin məbləği necə müəyyən edilir?
    28-avq-2025 | Bloq
  • DVX vətəndaşlara sahibkarlıq səlahiyyətlərini başqasına verərkən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir
    DVX vətəndaşlara sahibkarlıq səlahiyyətlərini başqasına verərkən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir
    27-avq-2025 | Bloq
  • Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi qaydası
    Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi qaydası
    27-avq-2025 | Bloq
  • Artıq ödənilmiş vergilərin və sosial sığorta haqlarının geri qaytarılması qaydaları
    Artıq ödənilmiş vergilərin və sosial sığorta haqlarının geri qaytarılması qaydaları
    26-avq-2025 | Bloq
  • Fərdi sahibkarların gəlir vergisi güzəştləri: əsas meyarlar və tələblər
    Fərdi sahibkarların gəlir vergisi güzəştləri: əsas meyarlar və tələblər
    26-avq-2025 | Bloq
  • Mikro sahibkarlara gəlir vergisi güzəştlərinin tətbiqi və orta aylıq işçi sayı tələbi
    Mikro sahibkarlara gəlir vergisi güzəştlərinin tətbiqi və orta aylıq işçi sayı tələbi
    25-avq-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]