logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Elektron informasiya sistemində hansı hallarda struktur vahidinin silinməsi həyata keçirilir?

  • Bloq
  • 25-noy-2021, 20:33
  • 240
Elektron informasiya sistemində hansı hallarda struktur vahidinin silinməsi həyata keçirilir?
Mümkündür ki, struktur vahidinin daxil edilməsi zamanı səhvə yol verilsin. O halda səhv silinməlidir. Ümumilikdə isə, silinmə 3 səbəbdən aparıla bilər:

- İxtisar;

- İş yerinin ləğvi;

- Səhv daxil etmə.

Yuxarıdakı qeyd etdiyimiz kimi ştat cədvəlinə dəyişikliklərin rəsmiləşdirilməsi ilə bağlı müvafiq bölmədə ətraflı məlumat (əsaslandırma) təqdim etdiyimizdən təkrarçılığa yol vermirik. Sadə şəkildə tərtib olunmuş əmr forması üzərindən struktur vahidinin ixtisarını nəzərdən keçirək.

Tutaq ki, təşkilatımızda 1 ştat vahidi redaktor, 1 ştat baş redaktor vəzifəsi olan redaktorluq struktur vahidi var. Təşkilatın maliyyə vəziyyəti pisləşdiyindən, gəlirlər kəskin şəkildə azaldığından işəgötürən qərara alır ki, struktur vahidini (bölməsini) ixtisar etsin. Bu halda ştat cədvəlinə aşağıdakı şəkildə dəyişiklik edilməsini nəzərdə tutan əmr imzalanmalıdır.

Blank “Alov” MMC

ƏMR

№________



Bakı şəhəri ____ ___________________2020-ci il

Ştat cədvəlində dəyişiklik edilməsi haqqında

“Alov”MMC-nin təşkilati struktrunun təkmilləşdirilməsi məqsədilə

ƏMR EDİRƏM:

Cəmiyyətin direktorunun ____ ______ 2020-ci il tarixli, ____№-li əmri ilə təsdiq olunmuş 1 yanvar-31 dekabr 2020-ci iş ili üçün ştat cədvəlində aşağıdakı dəyişiklik edilsin:
1.1. 1(bir) ştat vahidi redaktor, 1 (bir) ştat vahidi baş redaktordan ibarət “Redaktorluq” struktur vahidi (bölməsi) ixtisar edilsin.

1.2. Ştat cədvəlindəki dəyişiklik barədə məlumatlar elektron qaydada “Məşğulluq” altsisteminə daxil edilsin.

1.3. Əmrin icrasına nəzarət Kadrlarla iş şöbəsinin müdiri Ağazadə Nazlı Həsənağa qızına həvalə olunsun.

Direktor _______ Nəbili N.N.

Tarix: ________

Təbii ki, bu bölmədə nümunəvi formaları təqdim etdikdə ancaq ştat cədvəli ilə bağlı məsələləri əhatə etməyə çalışırıq. Unutmayın ki, işçi ixtisara düşdükdə və ya onun vəzifəsi ləğv edilərək ştat cədvəlindən çıxarıldıqda müəyyən müddətləri nəzərdə tutan xəbərdarlıq prosedurundan istifadə olunmalı və ona Əmək Məcəlləsinə müvafiq olaraq son haqq-hesab və işdənçıxma müavinətlərinin verilməsini nəzərdə tutan rəsmiləşdirmələr həyata keçirilməlidir. Bu barədə kitabın digər bölmələrində ətraflı məlumat verilib.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Vergi Məsləhəti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Rəsmi məzənnələr - AÇIQLANDI
    Rəsmi məzənnələr - AÇIQLANDI
    29-avq-2025 | Bloq
  • Normadan artıq ezamiyyə xərclərinin vergiyə cəlb olunması
    Normadan artıq ezamiyyə xərclərinin vergiyə cəlb olunması
    29-avq-2025 | Bloq
  • Malın mənşə ölkəsini təsdiq edən sertifikatın verilməsi
    Malın mənşə ölkəsini təsdiq edən sertifikatın verilməsi
    28-avq-2025 | Bloq
  • Müvəqqəti əvəzetmə zamanı ödəmələrin məbləği necə müəyyən edilir?
    Müvəqqəti əvəzetmə zamanı ödəmələrin məbləği necə müəyyən edilir?
    28-avq-2025 | Bloq
  • DVX vətəndaşlara sahibkarlıq səlahiyyətlərini başqasına verərkən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir
    DVX vətəndaşlara sahibkarlıq səlahiyyətlərini başqasına verərkən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir
    27-avq-2025 | Bloq
  • Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi qaydası
    Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi qaydası
    27-avq-2025 | Bloq
  • Artıq ödənilmiş vergilərin və sosial sığorta haqlarının geri qaytarılması qaydaları
    Artıq ödənilmiş vergilərin və sosial sığorta haqlarının geri qaytarılması qaydaları
    26-avq-2025 | Bloq
  • Fərdi sahibkarların gəlir vergisi güzəştləri: əsas meyarlar və tələblər
    Fərdi sahibkarların gəlir vergisi güzəştləri: əsas meyarlar və tələblər
    26-avq-2025 | Bloq
  • Mikro sahibkarlara gəlir vergisi güzəştlərinin tətbiqi və orta aylıq işçi sayı tələbi
    Mikro sahibkarlara gəlir vergisi güzəştlərinin tətbiqi və orta aylıq işçi sayı tələbi
    25-avq-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]