logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

İşəgötürən aylıq əmək haqqının ödənilmə vaxtını növbəti ayın 20-sinə təyin edə bilər?

  • Bloq
  • 01-noy-2022, 10:08
  • 75
İşəgötürən aylıq əmək haqqının ödənilmə vaxtını növbəti ayın 20-sinə təyin edə bilər?

Əmək Məcəlləsinin 172-ci maddəsinə əsasən, aylıq əmək haqqı işçilərə, bir qayda olaraq, iki hissəyə bölünərək (avans və qalıq hissəsi) on altı gündən çox olmayan vaxt fasiləsi ilə ayda iki dəfə verilməlidir. Əmək haqqı illik dövr üçün hesablanan işçilərə isə maaş ayda bir dəfədən az olmayaraq verilməlidir. İşəgötürənin işçinin cari əmək haqqını növbəti ayın 20-ə kimi ödəməsi əmək qanunvericiliyinin pozulması hesab edilə bilərmi?

Fikrimizcə, əmək haqqının ödənilməsi müddəti maksimum növbəti ayın 15-dək həyata keçirilməlidir. Əmək haqqının növbəti ayın 15-nə qədər ödənilməsinin əsaslı səbəbləri olmalıdır. Misal üçün, işəgötürən növbəli iş rejimini və ya iş vaxtının cəmlənmiş uçotunu tətbiq etdikdə və ya filiallardan məlumatların alınması prosesi uzun çəkdikdə. Digər hallarda əməyin ödənilməsinin növbəti ayın ilk 5 iş günündə həyata keçirilməsi məqsədəuyğundur.

Bəzən, işəgötürən bir qrup işçilərin əmək müqavilələrində əmək haqqının ödənilməsi müddətini digərlərindən fərqli şəkildə müəyyən edir.

Mİsal .İşəgötürən 10 işçinin əmək müqaviləsində əmək haqqının ödənilməsi tarixini ayın 30-na, 1 fevral 2022-ci il tarixdən işə qəbul olunan 5 işçinin əmək müqaviləsində isə ödəniş tarixini növbəti ayın 15-nə müəyyən edib.

Əmək haqlarının gec ödənilməsi nəzərdə tutulan işçilərin ödənişlərinin hesablanmasında hər hansı obyektiv səbəblər (tabel uçotu, iş saatı ilə bağlı məlumatların əldə edilməsi və s.) yoxdursa, o zaman işəgötürən tərəfindən əməyin ödənilməsi vaxtının fərqli müəyyən edilməsi işçilər arasında ayrı-seçkiliyə yol verilməsi kimi qiymətləndiriləcək.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    14-iyl-2025 | Bloq
  • Bina tikintisi ilə məşğul olan vergi ödəyiciləri üçün yenilik: şərtlər, vacib məqamlar
    Bina tikintisi ilə məşğul olan vergi ödəyiciləri üçün yenilik: şərtlər, vacib məqamlar
    14-iyl-2025 | Bloq
  • Dividend anlayışı və vergidən azadolma halları
    Dividend anlayışı və vergidən azadolma halları
    11-iyl-2025 | Bloq
  • Əmək münasibətlərində hamilə qadınların üstün hüquqları
    Əmək münasibətlərində hamilə qadınların üstün hüquqları
    11-iyl-2025 | Bloq
  • İxtisar hallarında əmək müqaviləsinin ləğvi və vergi məsələləri üzrə məlumatlandırma
    İxtisar hallarında əmək müqaviləsinin ləğvi və vergi məsələləri üzrə məlumatlandırma
    10-iyl-2025 | Bloq
  • Əvəzləşdirilməyən ƏDV məbləği gəlirdən çıxıla bilərmi?
    Əvəzləşdirilməyən ƏDV məbləği gəlirdən çıxıla bilərmi?
    10-iyl-2025 | Bloq
  • İdxal ediləcək mallar barədə məlumat forması vergi orqanına təqdim olunmalıdırmı?
    İdxal ediləcək mallar barədə məlumat forması vergi orqanına təqdim olunmalıdırmı?
    09-iyl-2025 | Bloq
  • Dividend gəlirlərinin vergidən azadolma şərtləri
    Dividend gəlirlərinin vergidən azadolma şərtləri
    09-iyl-2025 | Bloq
  • ƏDV-nin nağd və nağdsız qaytarılmasına dair tələblər
    ƏDV-nin nağd və nağdsız qaytarılmasına dair tələblər
    08-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]