logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

ƏMAS-da aparılan düzəlişlər mütləq rəsmiləşdirilməlidir?

  • Bloq
  • 09-dek-2022, 10:01
  • 166
ƏMAS-da aparılan düzəlişlər mütləq rəsmiləşdirilməlidir?
ƏMAS platformasının tətbiqindən sonra ən çox müzakirə məsələrdən biri də əmək müqaviləsinə əlavə razılaşma formasıdır. ƏMAS altsistemində elektron əmək müqaviləsi və xitam əmri hazırlanması həyata keçirilsə də, əmək müqaviləsinə əlavənin elektron formada hazırlanması fərqli formadadır.
ƏMAS altsitemində əmək müqaviləsində vəzifə, əmək haqqı və s. dəyişikliklər həyata keçirildikdə, əmək müqaviləsinə əlavə yox, dəyişikliklər nəzərə alınmaqla yeni əmək müqaviləsi tərtib olunur. Hazırlanan elektron əmək müqaviləsi həcmcə böyükdür, bu da əlavə kağız sərfi olduğundan onun çapı məsələsi əlavə suallar yaradır. Bir məsələni qeyd edək ki, işəgötürən kağız formada hazırladığı əmək müqaviləsinə əlavə razılaşmanı işçiyə imzalatdığı halda ƏMAS platforması tərəfindən hazırlanan elektron əmək müqaviləsini imzalatdırmamaq hüququna malikdir.
Həmkarlarmızı maraqlandıran ən vacib məsələlərdən biri də ƏMAS altsistemində əmək müqaviləsinə edilən düzəlişlərin işəgötürən tərəfindən rəsmiləşdirilib-rəsmiləşdirilməməsidir. Bununla bağlı bizə çoxlu suallar daxil olur. Əmək Məcəlləsinin 43-cü maddəsinin dördüncü hissəsinə əsasən, bu Məcəllədə başqa hal nəzərdə tutulmayıbsa, əmək müqaviləsinin şərtləri birtərəfli qaydada dəyişdirilə bilməz.
Maddədən göründüyü kimi, işəgötürən ƏMAS altsistemində işçi ilə bağlanan əmək müqaviləsində düzəlişləri həyata keçirirsə, bu, işçinin razılığı ilə rəsmiləşdirilməlidir. Həttta işçinin xeyrinə olan dəyişiklik (misal üçün, əmək haqqı artımı) belə birtərəfli qaydada həyata keçirilə bilməz. Deməli, əmək müqaviləsində düzəlişin həyata keçirilməsi üçün əmək müqaviləsinə əlavə razılaşmanın olması məcburi tələbdir.
Hansı dəyişiklik hallarında əmrin hazırlanması tələbinin olması da vacib məsələlərdəndir. Əmək Məcəlləsində aşağıdakı hallarda əmrlə rəsmiləşdirmə nəzərdə tutulub:
Yuxarıda qeyd edilən hallarda əmrlərin hazırlanması Əmək Məcəlləsinin tələblərinə uyğun şəkildə həyata keçirilməlidir. Amma işəgötürənin hüququdur ki, Əmək Məcəlləsində nəzərdə tutulmadığı hallarda da müvafiq tapşırıqlarını əmr formasında rəsmiləşdirsin.
Yekun olaraq bildiririk ki, ƏMAS altsistemində işçinin əmək müqaviləsi ilə bağlı dəyişikliklər aparıldıqda əmək müqaviləsinə əlavə razılaşmanın hazırlanması və işçiyə imzalatdırılması mütləq tələb olsa da, əmrin hazırlanması bəzi hallarda tələb olunur, bəzən isə məqsədəuyğun hesab edilir.
ƏMAS altsisteminin yaradılması məqsədlərindən biri də, kağız formada hazırlanan əmək müqaviləsinin və ona əlavələrin imzalanması prosesinin elektronlaşdırılmasıdır. Hazırda qeyd olunan sənədlərin imzalanması işəgötürən tərəfindən elektron qaydada həyata keçirilsə də, işçi barədə bunu demək mümkün deyil. Amma mümkündür ki, gələcəkdə işçilərin elektron imzaya (misal üçün, “SİMA”) sahib olmasından sonra işəgötürən əmək müqaviləsi dəyişikliklərinin işçinin elektron kabinetinə göndərilməsini təmin etsin. İşçi elektron imza ilə əmək müqaviləsi dəyişikliyini imzaladıqdan sonra artıq dəyişikliyin kağız formada rəsmiləşdirməsinə ehtiyac qalmayacaq.


  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
28-iyn-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Ədv-nin qeyri-rezidentə elektron ticarət ödənişlərində hesablanması qaydaları
    Ədv-nin qeyri-rezidentə elektron ticarət ödənişlərində hesablanması qaydaları
    16-iyl-2025 | Bloq
  • Hüquqi şəxslər üçün icarə haqqından vergitutma qaydaları və bəyannamə öhdəlikləri
    Hüquqi şəxslər üçün icarə haqqından vergitutma qaydaları və bəyannamə öhdəlikləri
    16-iyl-2025 | Bloq
  • İxrac əməliyyatlarında ƏDV və vergi qaytarılması prosesi
    İxrac əməliyyatlarında ƏDV və vergi qaytarılması prosesi
    15-iyl-2025 | Bloq
  • Fərdi sahibkar sabit qəbzi onlayn şəkildə ala bilərmi?
    Fərdi sahibkar sabit qəbzi onlayn şəkildə ala bilərmi?
    15-iyl-2025 | Bloq
  • Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    14-iyl-2025 | Bloq
  • Bina tikintisi ilə məşğul olan vergi ödəyiciləri üçün yenilik: şərtlər, vacib məqamlar
    Bina tikintisi ilə məşğul olan vergi ödəyiciləri üçün yenilik: şərtlər, vacib məqamlar
    14-iyl-2025 | Bloq
  • Dividend anlayışı və vergidən azadolma halları
    Dividend anlayışı və vergidən azadolma halları
    11-iyl-2025 | Bloq
  • Əmək münasibətlərində hamilə qadınların üstün hüquqları
    Əmək münasibətlərində hamilə qadınların üstün hüquqları
    11-iyl-2025 | Bloq
  • İxtisar hallarında əmək müqaviləsinin ləğvi və vergi məsələləri üzrə məlumatlandırma
    İxtisar hallarında əmək müqaviləsinin ləğvi və vergi məsələləri üzrə məlumatlandırma
    10-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]