logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

ƏMAS-da ştatların yaradılması

  • Bloq
  • 17-fev-2023, 09:25
  • 470
ƏMAS-da ştatların yaradılması
Həmkarlarımıza tövsiyə edirik ki, statın yaradılması zamanı aşağıdakı vacib məqamları nəzərə alsınlar:

- Ştat yaradılması zamanı MT-yə uyğun vəzifə müəyyən olunmalıdır;

- Yaradılacaq ştatda işçinin iş vaxtı norması qeyd edilməlidir;

- Ştatın yaradılması ilə bağlı rəsmi sənəd tələb edilir, çünki əmrin tarixi və nömrəsi “Ştat məlumatları” bölməsində qeyd olunmalıdır;

- İşçinin ştatda, yoxsa ştatdankənar olması haqqında məlumat əks olunmalıdır;

- Tabel qurum varsa, onunla bağlı qeyd aparılmalıdır;

Ştat yaradıldıqdan sonra təsdiqlənməsi də həyata keçirilməlidir.

Qeyd etdik ki, ƏMAS alt sistemində ştat vahidi yaradılması haqqında əmrin nömrəsi və tarixi haqqında göstəriciləri qeyd etmək lazımdır. Nümunəvi forma olaraq, ştatın yaradılması haqqında əmri təqdim edirik.

Blank

“Alov” MMC

ƏMR №________

Bakı şəhəri ____ _______________2022-ci il

Təşkilati strukturda dəyişiklik edilməsi haqqında

“Alov” MMC-nin Təşkilati strukturunun təkmilləşdirilməsi məqsədilə

ƏMR EDİRƏM:

Cəmiyyətin direktorunun ____ ______ 2022-ci il tarixli, ____№-li əmri ilə təsdiq olunmuş 01 yanvar-31 dekabr 2022-ci iş ili üçün Təşkilati struktura aşağıdakı qaydada dəyişikliklər edilsin:
1.1. 1 (bir) ştat vahidi “Baş redaktor” vəzifəsi olan “Redaktorluq” adlı yeni struktur bölmə yaradılsın.

1.2. Aylıq tarif (vəzifə) maaşı tam iş yeri norması ilə 800 (səkkiz yüz) manat təyin edilsin.

Kadrlarla iş şöbəsinin müdiri Ağazadə Nazlı Həsənağa qızı:
2.1. Yeni struktur bölməsinin məlumatlarının ƏMAS altsistemində işlənilməsini yerinə yetirsin;

2.2. Vakant vəzifə ilə bağlı məlumatların e-sosial.az-a daxil edilməsini həyata keçirsin.

Dəyişiklik 15 oktyabr 2022-ci il tarixdən qüvvəyə minir.
Əmrin icrasına nəzarət Baş mühasib Səlimova Sultanə Sahib qızına tapşırılsın.
Direktor _______ Nəbili N.N.

Tarix: ________2


  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • ƏDV məqsədləri üçün xidmət yerinin müəyyən edilməsi
    ƏDV məqsədləri üçün xidmət yerinin müəyyən edilməsi
    18-iyl-2025 | Bloq
  • İdman məşqçilərinin və zallarının gəlirləri hansı formada vergiyə cəlb olunur?
    İdman məşqçilərinin və zallarının gəlirləri hansı formada vergiyə cəlb olunur?
    18-iyl-2025 | Bloq
  • Kənd təsərrüfatı məhsullarının satışında ƏDV qaydaları
    Kənd təsərrüfatı məhsullarının satışında ƏDV qaydaları
    17-iyl-2025 | Bloq
  • 75 faizlik güzəşt ötən ilin gəlirlərinə şamil edilə bilərmi?
    75 faizlik güzəşt ötən ilin gəlirlərinə şamil edilə bilərmi?
    17-iyl-2025 | Bloq
  • ƏDV-nin qeyri-rezidentə elektron ticarət ödənişlərində hesablanması qaydaları
    ƏDV-nin qeyri-rezidentə elektron ticarət ödənişlərində hesablanması qaydaları
    16-iyl-2025 | Bloq
  • Hüquqi şəxslər üçün icarə haqqından vergitutma qaydaları və bəyannamə öhdəlikləri
    Hüquqi şəxslər üçün icarə haqqından vergitutma qaydaları və bəyannamə öhdəlikləri
    16-iyl-2025 | Bloq
  • İxrac əməliyyatlarında ƏDV və vergi qaytarılması prosesi
    İxrac əməliyyatlarında ƏDV və vergi qaytarılması prosesi
    15-iyl-2025 | Bloq
  • Fərdi sahibkar sabit qəbzi onlayn şəkildə ala bilərmi?
    Fərdi sahibkar sabit qəbzi onlayn şəkildə ala bilərmi?
    15-iyl-2025 | Bloq
  • Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    14-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]