logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Hansı halda vergi ödəyicisi malların alış aktını və elektron alış aktını tərtib etməlidir?

  • Bloq
  • 07-iyn-2023, 11:46
  • 297
Hansı halda vergi ödəyicisi malların alış aktını və elektron alış aktını tərtib etməlidir?
Vergi Məcəlləsinin 71-2.1-ci maddəsinə əsasən, bu Məcəllənin 130.1-1-ci maddəsinin müddəaları nəzərə alınmaqla vergi orqanında uçotda olmayan şəxslərdən mallar alındıqda alınmış mallara görə alış aktları və malların alışı tarixindən 5 gün müddətində elektron alış aktı tərtib edilir.

Maddə ilə bağlı əsas vacib məqama diqqət yetirmək lazımdır.

Birinci məqam. Vergi ödəyicisi tərəfindən alış aktı malların alınması zamanı tərtib olunur.

Mİsal 1. Vergi ödəyicisi vətəndaşdan 200 manat məbləğində mal əldə edibsə, o zaman malların alış aktı tərtib olunmalıdır.

Mİsal 2.Vətəndaş vergi ödəyicisinə 300 manatlıq xidmət göstərib. Bu zaman malların alış aktının tərtib olunmasına ehtiyac yoxdur. Cünki vətəndaş vergi ödəyicisinə mal təqdim etməyib, xidmət göstərib. Qeyd edək ki, vətəndaşlardan göstərilən xidmət zamanı təqdim edilən xidmətlər təhvil-təslim aktı ilər rəsmiləşdirilir. Vergi, sosial və icbari sığorta ilə bağlı qanunvericiliyə uyğun olaraq ödəmə mənbəyindən icbari ödənişlər hesablanır.

İkinci məqam. Vergi ödəyicisinin VÖEN-i olan fiziki şəxslərdən mallar alması malların alış aktı ilə rəsmiləşdirilmir.

Mİsal. Vergi ödəyicisi VÖEN-ə malik olan şəxsdən sahibkarlıq fəaliyyətində istifadə etmədiyi əmlakı alır. Bu halda malların alış aktı tərtib olunsa da, e-taxes.gov.az-da elekton alış aktının tərtibinə cəhd edərkən proqram təminatı həmin şəxsin VÖEN-i olduğu üçün məhdudiyyət yaradır:

Üçüncü məqam. Malların alışı tarixindən 5 gün müddətində elektron alış aktı tərtib olunmalıdır.

Mİsal. Vergi ödəyicisi 2 fevral 2023-cü il tarixdə vətəndaşdan mal alarsa, o zaman 7 fervral 2023-cü il tarixədək elektron alış aktı tərtib etməlidir.


  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Vergi Məsləhəti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Deputatdan gəlir vergisi ilə bağlı təklif
    Deputatdan gəlir vergisi ilə bağlı təklif
    12-noy-2025 | Bloq
  • Bir neçə sahədə fəaliyyət göstərən sahibkara vergi güzəşti tətbiq olunurmu?
    Bir neçə sahədə fəaliyyət göstərən sahibkara vergi güzəşti tətbiq olunurmu?
    12-noy-2025 | Bloq
  • Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
    Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
    07-noy-2025 | Bloq
  • Azərbaycan sənaye parklarının idxal etdiyi və satdığı avtobusları ƏDV-dən azad edə bilər
    Azərbaycan sənaye parklarının idxal etdiyi və satdığı avtobusları ƏDV-dən azad edə bilər
    07-noy-2025 | Bloq
  • Benzin, dizel və maye qaza görə yol vergisi 3,5 dəfə artırılır
    Benzin, dizel və maye qaza görə yol vergisi 3,5 dəfə artırılır
    06-noy-2025 | Bloq
  • Naxçıvanda biznesin inkişafı üçün yeni vergi imtiyazları
    Naxçıvanda biznesin inkişafı üçün yeni vergi imtiyazları
    06-noy-2025 | Bloq
  • Azərbaycanda aktiv ƏDV ödəyicilərinin sayı bu il 9% artıb
    Azərbaycanda aktiv ƏDV ödəyicilərinin sayı bu il 9% artıb
    06-noy-2025 | Bloq
  • İşdən çıxan müharibə iştirakçılarına kompensasiya — əsas, yoxsa əlavə məzuniyyətə görə?
    İşdən çıxan müharibə iştirakçılarına kompensasiya — əsas, yoxsa əlavə məzuniyyətə görə?
    06-noy-2025 | Bloq
  • Gələn il orta pensiya məbləği açıqlandı - 8 faizə yaxın artması gözlənilir
    Gələn il orta pensiya məbləği açıqlandı - 8 faizə yaxın artması gözlənilir
    05-noy-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by MirTech