logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Hansı halda vergi ödəyicisi malların alış aktını və elektron alış aktını tərtib etməlidir?

  • Bloq
  • 07-iyn-2023, 11:46
  • 293
Hansı halda vergi ödəyicisi malların alış aktını və elektron alış aktını tərtib etməlidir?
Vergi Məcəlləsinin 71-2.1-ci maddəsinə əsasən, bu Məcəllənin 130.1-1-ci maddəsinin müddəaları nəzərə alınmaqla vergi orqanında uçotda olmayan şəxslərdən mallar alındıqda alınmış mallara görə alış aktları və malların alışı tarixindən 5 gün müddətində elektron alış aktı tərtib edilir.

Maddə ilə bağlı əsas vacib məqama diqqət yetirmək lazımdır.

Birinci məqam. Vergi ödəyicisi tərəfindən alış aktı malların alınması zamanı tərtib olunur.

Mİsal 1. Vergi ödəyicisi vətəndaşdan 200 manat məbləğində mal əldə edibsə, o zaman malların alış aktı tərtib olunmalıdır.

Mİsal 2.Vətəndaş vergi ödəyicisinə 300 manatlıq xidmət göstərib. Bu zaman malların alış aktının tərtib olunmasına ehtiyac yoxdur. Cünki vətəndaş vergi ödəyicisinə mal təqdim etməyib, xidmət göstərib. Qeyd edək ki, vətəndaşlardan göstərilən xidmət zamanı təqdim edilən xidmətlər təhvil-təslim aktı ilər rəsmiləşdirilir. Vergi, sosial və icbari sığorta ilə bağlı qanunvericiliyə uyğun olaraq ödəmə mənbəyindən icbari ödənişlər hesablanır.

İkinci məqam. Vergi ödəyicisinin VÖEN-i olan fiziki şəxslərdən mallar alması malların alış aktı ilə rəsmiləşdirilmir.

Mİsal. Vergi ödəyicisi VÖEN-ə malik olan şəxsdən sahibkarlıq fəaliyyətində istifadə etmədiyi əmlakı alır. Bu halda malların alış aktı tərtib olunsa da, e-taxes.gov.az-da elekton alış aktının tərtibinə cəhd edərkən proqram təminatı həmin şəxsin VÖEN-i olduğu üçün məhdudiyyət yaradır:

Üçüncü məqam. Malların alışı tarixindən 5 gün müddətində elektron alış aktı tərtib olunmalıdır.

Mİsal. Vergi ödəyicisi 2 fevral 2023-cü il tarixdə vətəndaşdan mal alarsa, o zaman 7 fervral 2023-cü il tarixədək elektron alış aktı tərtib etməlidir.


  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
28-iyn-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • ƏDV məqsədləri üçün xidmət yerinin müəyyən edilməsi
    ƏDV məqsədləri üçün xidmət yerinin müəyyən edilməsi
    18-iyl-2025 | Bloq
  • İdman məşqçilərinin və zallarının gəlirləri hansı formada vergiyə cəlb olunur?
    İdman məşqçilərinin və zallarının gəlirləri hansı formada vergiyə cəlb olunur?
    18-iyl-2025 | Bloq
  • Kənd təsərrüfatı məhsullarının satışında ƏDV qaydaları
    Kənd təsərrüfatı məhsullarının satışında ƏDV qaydaları
    17-iyl-2025 | Bloq
  • 75 faizlik güzəşt ötən ilin gəlirlərinə şamil edilə bilərmi?
    75 faizlik güzəşt ötən ilin gəlirlərinə şamil edilə bilərmi?
    17-iyl-2025 | Bloq
  • ƏDV-nin qeyri-rezidentə elektron ticarət ödənişlərində hesablanması qaydaları
    ƏDV-nin qeyri-rezidentə elektron ticarət ödənişlərində hesablanması qaydaları
    16-iyl-2025 | Bloq
  • Hüquqi şəxslər üçün icarə haqqından vergitutma qaydaları və bəyannamə öhdəlikləri
    Hüquqi şəxslər üçün icarə haqqından vergitutma qaydaları və bəyannamə öhdəlikləri
    16-iyl-2025 | Bloq
  • İxrac əməliyyatlarında ƏDV və vergi qaytarılması prosesi
    İxrac əməliyyatlarında ƏDV və vergi qaytarılması prosesi
    15-iyl-2025 | Bloq
  • Fərdi sahibkar sabit qəbzi onlayn şəkildə ala bilərmi?
    Fərdi sahibkar sabit qəbzi onlayn şəkildə ala bilərmi?
    15-iyl-2025 | Bloq
  • Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    Təsərrüfat subyektlərinin uçotu və vergi azadolmalarına dair tələblər
    14-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]