logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

AMB ixtisas şəhadətnamələrinin alınması məqsədilə attestasiya keçirilməsi qaydasını təsdiqləyib

  • Bloq
  • 14-fev-2024, 10:57
  • 148
AMB ixtisas şəhadətnamələrinin alınması məqsədilə attestasiya keçirilməsi qaydasını təsdiqləyib

AMB ixtisas şəhadətnamələrinin alınması məqsədilə attestasiya keçirilməsi qaydasını təsdiqləyib


Azərbaycan Mərkəzi Bankının (AMB) İdarə Heyəti “İnvestisiya xidmətlərinin (əməliyyatlarının) həyata keçirilməsinə və investisiya fondlarının idarə edilməsinə dair ixtisas şəhadətnamələrinin alınması məqsədilə attestasiya keçirilməsi Qaydası”nı təsdiqləyib.

Azərbaycanda bankların investisiya xidməti göstərməsi qaydası - TƏSDİQ EDİLİB.

Bununla bağlı AMB-nin sədri Taleh Kazımov yeni qərar imzalayıb.

Qərara əsasən, investisiya xidmətlərini (əməliyyatlarını) həyata keçirmək üçün 3 növ (A; B; C) ixtisas şəhadətnaməsi veriləcək.

Belə ki, A növ şəhadətnamə sahib olanlar qiymətli kağızlar və ya törəmə maliyyə alətləri ilə aparılan əməliyyatlarla bağlı müştəri sifarişlərinin qəbulu və icra edilməsi, eləcə də qiymətli kağızların öhdəlik götürmədən və ya götürməklə yerləşdirilməsi və anderraytinqi, mərkəzi depozitarın və ya fond birjasının üzvü qismində öz hesabına qiymətli kağızlar və ya törəmə maliyyə alətləri ilə əməliyyatlar aparılması, marja ticarəti və müştərinin qiymətli kağız hesablarının idarə edilməsi, o cümlədən qiymətli kağızların və ya törəmə maliyyə alətlərinin öhdəliklərlə yüklənməsi ilə bağlı əməliyyatların həyata keçirilməsi, mərkəzi depozitarın üzvü qismində müştərinin qiymətli kağızlarının saxlanması, B növ şəhadətnaməyə sahib şəxslər fərdi investorların portfelinin idarə edilməsi, C növ şəhadətnaməyə sahib şəxslər isə investisiya məsləhətlərinin verilməsi xidmətlərini həyata keçirə biləcək.

Bundan başqa, investisiya şəhadətnaməsinin növünə görə attestasiya proqramları da fərqli olacaq.

Attestasiyadan keçmək istəyən şəxslər AMB-yə ərizə, anket və namizədin təhsili haqqında sənədin surətini təqdim etməlidir.

AMB təqdim edilmiş sənədlərdə səhvlər və yaxud çatışmazlıqlar olmadıqda, 30 gün ərzində attestasiya təşkil ediləcək. Attestasiyanın yeri və keçirilmə tarixi isə azı 3 gün qalmış açıqlanacaq. Attestasiya üçün təqdim edilmiş sənədlərdə səhvlər və yaxud çatışmazlıqlar aşkar edildikdə namizədə aradan qaldırılması üçün 5 gün müddətində məlumat veriləcək.

İxtisas şəhadətnaməsi üçün test tapşırıqları 75 sualdan ibarət olacaq və cavablandırılması üçün 2 saat vaxt ayrılacaq. Hər bir test tapşırığı yalnız biri doğru olmaqla 4 cavab variantı olacaq. 169 bal toplamış namizəd attestasiyadan müvəffəqiyyətlə keçmiş hesab ediləcək.

Attestasiya suallarının cavabları aşağıdakı qaydada qiymətləndirilir:

düzgün cavab – 3 bal;

səhv cavab – mənfi 1 bal;

cavablandırılmadıqda – 0 bal.

Attestasiyadan keçmiş şəxsə 5 iş günü ərzində müvafiq ixtisas şəhadətnaməsi veriləcək. Şəhadətnamə müddətsiz verilir. Ancaq vətəndaş şəhadətnamənin verildiyi və yaxud çalışdığı şirkət tərəfindən əmək müqaviləsinə xitam verildiyi gündən etibarən 3 il (C növ üzrə 2 il) işsiz qaldıqda şəhadətnamə qüvvədən düşmüş hesab ediləcək.

AMB-nin Hüquq departamentinə bu Qərarın 3 gün müddətində Hüquqi Aktların Dövlət Reyestrinə daxil edilməsi üçün Ədliyyə Nazirliyinə təqdim edilməsi tapşırılıb.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Gələn il maaşlardan gəlir vergisi tutulacaq?
    Gələn il maaşlardan gəlir vergisi tutulacaq?
    17-sen-2025 | Bloq
  • İşəgötürən əlilliklə bağlı hansı məqamları nəzərə almalıdır?
    İşəgötürən əlilliklə bağlı hansı məqamları nəzərə almalıdır?
    17-sen-2025 | Bloq
  • 2026-cı ilin büdcəsinin gəlir və xərcləri açıqlandı
    2026-cı ilin büdcəsinin gəlir və xərcləri açıqlandı
    16-sen-2025 | Bloq
  • Nəqliyyat vasitəsinin alqı-satqısı hansı qaydada rəsmiləşdirilir?
    Nəqliyyat vasitəsinin alqı-satqısı hansı qaydada rəsmiləşdirilir?
    16-sen-2025 | Bloq
  • Fermerlərə ayrılan güzəştli kreditlərin miqdarı sürətlə yüksəlib
    Fermerlərə ayrılan güzəştli kreditlərin miqdarı sürətlə yüksəlib
    15-sen-2025 | Bloq
  • Rubl və avro manata qarşı bahalaşdı - VALYUTA MƏZƏNNƏLƏRİ
    Rubl və avro manata qarşı bahalaşdı - VALYUTA MƏZƏNNƏLƏRİ
    15-sen-2025 | Bloq
  • Ödənilməyən vəsaitə görə vergi tələb edilərsə, sahibkar nə etməlidir?
    Ödənilməyən vəsaitə görə vergi tələb edilərsə, sahibkar nə etməlidir?
    12-sen-2025 | Bloq
  • İşçilərin attestasiya edilməsi qaydaları
    İşçilərin attestasiya edilməsi qaydaları
    12-sen-2025 | Bloq
  • Təsərrüfat obyektlərinin vergi uçotuna alınması qaydaları və sanksiyalar
    Təsərrüfat obyektlərinin vergi uçotuna alınması qaydaları və sanksiyalar
    11-sen-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]