DVX-dən vergi ödəyicisinin şikayət prosesinin asanlaşdırılması ilə bağlı maraqlı YENİLİK
DVX-dən vergi ödəyicisinin şikayət prosesinin asanlaşdırılması ilə bağlı maraqlı YENİLİK

Son illər İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətində vətəndaş müraciətlərinə baxılması sahəsində bir sıra islahatlar həyata keçirilib. Dövlət Vergi Xidmətinin Sənədlərlə iş və icra intizamına nəzarət (Katiblik) baş idarəsinin rəisi Zeynalabdin Məmmədzadə bu islahatların mahiyyəti, nəticələri və vergi ödəyiciləri üçün gətirdiyi yeniliklər barədə müsahibə verib.
- İnzibati şikayətlərə baxılması sahəsində şəffaflığın artırılması əksər dövlət qurumları üçün mühüm çağırışdır. Dövlət Vergi Xidmətində bu istiqamətdə hansısa təşəbbüslər var?
- İnzibati şikayətlərə baxılması sahəsində şəffaflığın və məmnunluğun artırılması məqsədilə İnternet Vergi İdarəsində yeni pəncərənin yaradılması nəzərdə tutulub. Hazırda bu layihə icra mərhələsindədir. Vergi ödəyiciləri bu pəncərə vasitəsilə inzibati icraat prosesində görülmüş işləri, yazışmaları və icra müddətini onlayn izləyə, icraçı şəxslərlə əlaqə saxlaya, həmin şikayət üzrə əlavə sənəd və sübutları təqdim edə biləcəklər.
Daha bir faydalı elektron xidmətin yaradılması üzərində işlər davam etdirilir. Belə ki, vergi ödəyicisinin hər hansı problemi və ya narazılığı olduqda, bununla bağlı şikayət etməzdən öncə eyni məsələ ilə əlaqədar Dövlət Vergi Xidmətinin formalaşmış mövqeyi ilə tanış olmaq imkanı olacaq. Bu yenilik vergi ödəyicilərinin özlərini daha planlı şəkildə müdafiə etmələrinə töhfə verəcək, həmçinin vergi ödəyicisi bu mövqe ilə razı olmadıqda vaxt itirmədən birbaşa məhkəməyə şikayət edə biləcək.

Son illər İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətində vətəndaş müraciətlərinə baxılması sahəsində bir sıra islahatlar həyata keçirilib. Dövlət Vergi Xidmətinin Sənədlərlə iş və icra intizamına nəzarət (Katiblik) baş idarəsinin rəisi Zeynalabdin Məmmədzadə bu islahatların mahiyyəti, nəticələri və vergi ödəyiciləri üçün gətirdiyi yeniliklər barədə müsahibə verib.
- İnzibati şikayətlərə baxılması sahəsində şəffaflığın artırılması əksər dövlət qurumları üçün mühüm çağırışdır. Dövlət Vergi Xidmətində bu istiqamətdə hansısa təşəbbüslər var?
- İnzibati şikayətlərə baxılması sahəsində şəffaflığın və məmnunluğun artırılması məqsədilə İnternet Vergi İdarəsində yeni pəncərənin yaradılması nəzərdə tutulub. Hazırda bu layihə icra mərhələsindədir. Vergi ödəyiciləri bu pəncərə vasitəsilə inzibati icraat prosesində görülmüş işləri, yazışmaları və icra müddətini onlayn izləyə, icraçı şəxslərlə əlaqə saxlaya, həmin şikayət üzrə əlavə sənəd və sübutları təqdim edə biləcəklər.
Daha bir faydalı elektron xidmətin yaradılması üzərində işlər davam etdirilir. Belə ki, vergi ödəyicisinin hər hansı problemi və ya narazılığı olduqda, bununla bağlı şikayət etməzdən öncə eyni məsələ ilə əlaqədar Dövlət Vergi Xidmətinin formalaşmış mövqeyi ilə tanış olmaq imkanı olacaq. Bu yenilik vergi ödəyicilərinin özlərini daha planlı şəkildə müdafiə etmələrinə töhfə verəcək, həmçinin vergi ödəyicisi bu mövqe ilə razı olmadıqda vaxt itirmədən birbaşa məhkəməyə şikayət edə biləcək.