logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

ƏMAS altsistemində strukturda dəyişiklik olarsa, əmək qanunvericiliyinə müvafiq proseslər necə aparılır?

  • Bloq
  • 14-iyn-2024, 10:00
  • 56
ƏMAS altsistemində strukturda dəyişiklik olarsa, əmək qanunvericiliyinə müvafiq proseslər necə aparılır?

ƏMAS altsistemində strukturda dəyişiklik olarsa, əmək qanunvericiliyinə müvafiq proseslər necə aparılır?



Strukturla bağlı izahlardan aydın olduğu kimi, işəgötürən ƏMAS altsistemində strukrur dəyişikliyi ilə bağlı xüsusi prosedurlar həyata keçirməlidir. İşəgötürən struktur dəyişiklikləri zamanı əmək qanunvericiliyinin tələblərini necə gözləməlidir?

Mİsal 1. İşəgötürən qərar verir ki, 5 işçisi olan mühasibatlıq bölməsinin adını dəyişərək maliyyə departmenti adlandırsın. Əmək qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun olaraq, işəgötürənin bu addımı ştatların ixtisarı kimi başa düşülür. Bu zaman işəgötürən Əmək Məcəlləsinin 77-ci maddəsinin tələblərinə uyğun olaraq işçilərə ştatların ixtisar edilməsi ilə bağlı xəbərdar verməlidir. Həmçinin, işəgötürən tərəfindən təqdim olunan ixtisarla bağlı bildirişdə qeyd olunmalıdır ki, həmin işçilər maliyyə departmenti bölməsində müvafiq işlə təmin edilsin. Mümkündür ki, mühasibatlıq bölməsinin iki işçisi yeni yaradılan bölmədə çalışmasın, bu zaman onlara Əmək Məcəlləsinin 77-ci maddəsinə nəzərdə tutulan təminatlar verilməlidir. Digər 3 işçi yeni bölmədə işləməyə razılıq verərsə, bunu yazılı şəkildə təsdiq etməlidir.

Mİsal 2. İşəgötürən qərar verir ki, insan resursları və hüquq bölmələrini birləşdirərək yeni strukrur bölməsi yaratsın. Bu halda da işəgötürən yuxarıda qeyd edilən prossesləri həyata keçirilməlidir.

Mİsal 3. İşəgötürən kağız formada düzgün olan strukrur bölmənin ƏMAS altsisteminə uyğunlaşdırılmasını həyata keçirir və ya ƏMAS altsistemində adında orfoqrafiya səhvi olan strukrur bölməsinin yenidən yaradılmasını həyata keçirir. Bu halda işəgötürən tərəfindən işçilərə hər hansı bildirişin verilməsinə ehtiyac yoxdur, daxili əmrlə həmin proses ƏMAS altsistemində həyata keçirilə bilər.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
28-iyn-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
    Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
    07-noy-2025 | Bloq
  • Azərbaycan sənaye parklarının idxal etdiyi və satdığı avtobusları ƏDV-dən azad edə bilər
    Azərbaycan sənaye parklarının idxal etdiyi və satdığı avtobusları ƏDV-dən azad edə bilər
    07-noy-2025 | Bloq
  • Benzin, dizel və maye qaza görə yol vergisi 3,5 dəfə artırılır
    Benzin, dizel və maye qaza görə yol vergisi 3,5 dəfə artırılır
    06-noy-2025 | Bloq
  • Naxçıvanda biznesin inkişafı üçün yeni vergi imtiyazları
    Naxçıvanda biznesin inkişafı üçün yeni vergi imtiyazları
    06-noy-2025 | Bloq
  • Azərbaycanda aktiv ƏDV ödəyicilərinin sayı bu il 9% artıb
    Azərbaycanda aktiv ƏDV ödəyicilərinin sayı bu il 9% artıb
    06-noy-2025 | Bloq
  • İşdən çıxan müharibə iştirakçılarına kompensasiya — əsas, yoxsa əlavə məzuniyyətə görə?
    İşdən çıxan müharibə iştirakçılarına kompensasiya — əsas, yoxsa əlavə məzuniyyətə görə?
    06-noy-2025 | Bloq
  • Gələn il orta pensiya məbləği açıqlandı - 8 faizə yaxın artması gözlənilir
    Gələn il orta pensiya məbləği açıqlandı - 8 faizə yaxın artması gözlənilir
    05-noy-2025 | Bloq
  • Qeyri-rezidentlərin göstərdiyi xidmətlərə görə ƏDV-nin hesablanması və ödəniş qaydası
    Qeyri-rezidentlərin göstərdiyi xidmətlərə görə ƏDV-nin hesablanması və ödəniş qaydası
    05-noy-2025 | Bloq
  • Bu şəxslər üçün məcburi sosial sığorta haqqı artırılır
    Bu şəxslər üçün məcburi sosial sığorta haqqı artırılır
    04-noy-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by MirTech