logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

ƏMAS-da ştatların vakansiya bankına yerləşdirilməsi ilə bağlı məqamlar

  • Bloq
  • 09-avq-2024, 09:51
  • 23
ƏMAS-da ştatların vakansiya bankına yerləşdirilməsi ilə bağlı məqamlar

ƏMAS-da ştatların vakansiya bankına yerləşdirilməsi ilə bağlı məqamlar


Hansı hallarda yeni yaradılan və boş qalan ştatların ƏMAS-da vakansiya bankına yerləşdirilməsi mütləq tələb deyil? Mövzunu vergi eksperti Ramin Hacıyev şərh edir.

“Məşğulluq haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 18-ci maddəsinə və Nazirlər Kabinetinin 16.09.2019-cu il tarixli 411 saylı qərarına əsasən, yeni iş yeri yarandığı və ya iş yeri boşaldığı gündən ən geci 5 iş günü müddətində, əməkhaqqı göstərilməklə, bu barədə məşğulluq altsistemində vakansiya bankına məlumat daxil edilməlidir.

Lakin aşağıdakı hallarda yeni ştat yaradılarkən və ya boş ştat qalan zaman həmin ştatlar barədə məşğulluq altsistemində vakansiya bankına məlumatların daxil edilməsi mütləq deyil:

1-ci hal: Müəssisəyə qanuni təmsilçi seçildikdə (direktor, baş direktor) – qanuni təmsilçi təsisçinin (təsisçilərin) qərarına əsasən seçilir. Bu da o deməkdir ki, müəssisə rəhbərinin kimliyi öncədən müəyyən edilmiş olur. Ona görə də ƏMAS-da müəssisə rəhbərinin əmək müqaviləsi bildirişi qeydiyyata alınarkən bu barədə məlumatın vakansiya bankına göndərilməsinə ehtiyac yoxdur.

2-ci hal:
Vəzifə dəyişikliyi - əgər müəssisədə işçilərin vəzifələri dəyişdirilərsə, bu zaman yaranmış boş ştat haqqında məlumatın vakansiya bankına yerləşdirilməsinə ehtiyac yoxdur.

Qeyd edək ki, yuxarıda qeyd olunan iki hal istisna olmaqla, yeni iş yeri yarandığı və ya iş yeri boşaldığı gündən ən geci 5 iş günü müddətində məlumat vakansiya bankına daxil edilmədikdə, İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 540-cı maddəsinin 2-ci hissəsinə əsasən, işəgötürənin 500 manatdan 1000 manatadək cərimə olunması riski yaranır.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • ƏDV-nin nağd və nağdsız qaytarılmasına dair tələblər
    ƏDV-nin nağd və nağdsız qaytarılmasına dair tələblər
    08-iyl-2025 | Bloq
  • Vergiyə cəlb edilməyən əməliyyatlar: şərtlər, qaydalar
    Vergiyə cəlb edilməyən əməliyyatlar: şərtlər, qaydalar
    08-iyl-2025 | Bloq
  • Aktivin dəyəri necə müəyyənləşdirilir və qiymət fərqi zamanı vergi necə hesablanır?
    Aktivin dəyəri necə müəyyənləşdirilir və qiymət fərqi zamanı vergi necə hesablanır?
    07-iyl-2025 | Bloq
  • Dublyaj fəaliyyətindən əldə edilən gəlirlərə vergi güzəşti tətbiq olunurmu?
    Dublyaj fəaliyyətindən əldə edilən gəlirlərə vergi güzəşti tətbiq olunurmu?
    07-iyl-2025 | Bloq
  • Əmlak vergisi, vergi sanksiyaları və dəqiqləşdirilmiş hesabatların təqdim olunması qaydaları
    Əmlak vergisi, vergi sanksiyaları və dəqiqləşdirilmiş hesabatların təqdim olunması qaydaları
    04-iyl-2025 | Bloq
  • Beynəlxalq daşıma sayılmayan daşımalarda vergitutma öhdəlikləri
    Beynəlxalq daşıma sayılmayan daşımalarda vergitutma öhdəlikləri
    04-iyl-2025 | Bloq
  • Torpaq vergiyə daxildirmi? Hesabat uyğunsuzluğuna sanksiya tətbiq oluna bilərmi?
    Torpaq vergiyə daxildirmi? Hesabat uyğunsuzluğuna sanksiya tətbiq oluna bilərmi?
    03-iyl-2025 | Bloq
  • Vergi orqanı girişdə uçot məlumatı yoxdursa, sahibkarı cərimə edə bilərmi?
    Vergi orqanı girişdə uçot məlumatı yoxdursa, sahibkarı cərimə edə bilərmi?
    03-iyl-2025 | Bloq
  • İşçi məzuniyyətdə olduqda əmək qabiliyyətini itirsə, hesablama necə aparılır?
    İşçi məzuniyyətdə olduqda əmək qabiliyyətini itirsə, hesablama necə aparılır?
    02-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]