logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Əməkhaqqına bir neçə icra sənədi yönəldildikdə tutulma necə aparılmalıdır?

  • Bloq
  • 13-avq-2024, 13:07
  • 63
Əməkhaqqına bir neçə icra sənədi yönəldildikdə tutulma necə aparılmalıdır?

Əməkhaqqına bir neçə icra sənədi yönəldildikdə tutulma necə aparılmalıdır?


Təcrübədə rastlaşırıq ki, müəyyən vaxt intervalında təşkilatın əməkdaşının gəlirlərinə yönəlik birdən artıq icra sənədi daxil olur. Bəs bu zaman öncə hansı icra sənədi üzrə tutulma təmin edilməlidir? Mövzu ilə bağlı suala vergi eksperti İlqar Əsədov aydınlıq gətirir.
Tutaq ki, 20.06.2024-cü il tarixdə əməkdaşın “X” şirkətindən aldığı kompüterə görə yaranmış borcunun onun gəlirlərindən tutulması ilə bağlı təşkilata icra sənədi daxil olur. Sənəddə əsas iş yeri dövlət müəssisə olan və əməkhaqqı məbləği 2.000 manat təşkil edən işçinin gəlirlərindən 20% tutulma aparılması bildirilir.

Beləliklə, şirkət icra sənədi üzrə tutulmanı həyata keçirməyə başlayır:

Gəlir vergisi - (2.000 - 200) x 14% = 252 manat;
MDSS – 2.000 x 3% = 60 manat;
İşsizlikdən sığorta haqqı – 2.000 x 0,5 = 10 manat;
İcbari tibbi sığorta haqqı – 2.000 x 2% = 40 manat;
Ödəniləcək net əməkhaqqı - 2.000 – 252 – 60 -10 - 40 = 1.638 manat;
İcra sənədinə görə tutulmalı məbləğ – 1.638 x 20% = 327,60 manat.

18.08.2024-cü il tarixdə müəssisəyə həmin işçi ilə bağlı yeni bir icra sənədi daxil olur. Bu dəfə predmet dövlət büdcəsinə olan vergi borcu ilə bağlıdır, icra sənədi üzrə tutulmalı məbləğ isə gəlirlərin 20%-i həddində müəyyən edilib.

Belə olan təqdirdə, mühasibat bölməsi hər iki icra sənədi üzrə tutulmanı təmin etməlidir:

Gəlir vergisi - (2.000 - 200) x 14% = 252 manat;
MDSS – 2.000 x 3% = 60 manat;
İşsizlikdən sığorta haqqı – 2.000 x 0,5 = 10 manat;
İcbari tibbi sığorta haqqı – 2.000 x 2% = 40 manat;
Ödəniləcək net əməkhaqqı - 2.000 – 252 – 60 -10 - 40 = 1.638 manat;
İcra sənədinə görə tutulmalı məbləğ – (1.638 x 20%) + (1.638 x 20%) = 655,20 manat.

06.10.2024-cü tarixdə müəssisəyə həmin işçi ilə bağlı daha bir icra sənədi daxil olur. Bu dəfə predmet aliment tutulmasıdır, faiz dərəcəsi isə əmək haqqının 40%-i olaraq müəyyən edilib.

Bu halda mühasibat bölməsi əvvəlki “X” şirkəti ilə bağlı icra sənədi üzrə tutulmanı saxlamalı, aliment tutulması ila bağlı icranı tam yerinə yetirməli, vergi borcları üzrə icra tutulmasını isə 10% həddində təmin etməlidir. İkinci icra sənədi ilə bağlı bütün tutulmalar bitdikdən sonra birinci icra sənədi üzrə tutulma davam etdirilməlidir. Çünki “İcra haqqında” Qanunun 75-ci maddəsinə əsasən, aliment tutulmaları vergi borcları üzrə, dövlət büdcəsinə vergilər üzrə borclar isə digər təşkilatlara olan borclardan daha öncəliklidir.

Aliment tutulmasından sonra vergi borclarının yalnız 10% həddində tutulmasına səbəb isə Əmək Məcəlləsinin 176-cı maddəsidir. Həmin maddəyə əsasən, əməkhaqqından bir neçə icra sənədinə əsasən məbləğlər tutularkən bütün hallarda işçinin əməkhaqqının 50%-i saxlanmalıdır. Qeyd etdiyimiz sonuncu normanın aliment tutulmalarına aidiyyəti yoxdur. Bu o deməkdir ki, üçüncü icra sənədi üzrə aliment tutulması əməkhaqqının 70%-i olaraq müəyyən edilsəydi, bu sənəd tam icra ediləcəkdi, vergi borcları ila bağlı ikinci sənəd isə icra olunmayacaqdı:

Gəlir vergisi - (2.000 - 200) x 14% = 252 manat;
MDSS – 2.000 x 3% - 60 manat;
İşsizlikdən sığorta – 2.000 x 0,5%= 10 manat;
İcbari tibbi sığorta - 2.000 x 2% = 40 manat;
Ödəniləsi net əməkhaqqı – 2000 – 252 – 60 – 10 - 40 = 1.638 manat;
İcra sənədinə görə tutulmalı məbləğ (1.638 x 40%) + (1.638 x 10%) = 819 manat.

Onu da qeyd etmək yerinə düşər ki, tutulmalar əməkhaqqından vergi, MDSS, işsizlikdən sığorta, İTS kimi icbari ödəmələr tutulduqdan sonra qalan net əməkhaqqından hesablanır.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Fərqli tarixlərdə imzalanan əmək müqaviləsi nə vaxt qüvvəyə minir?
    Fərqli tarixlərdə imzalanan əmək müqaviləsi nə vaxt qüvvəyə minir?
    05-iyn-2025 | Bloq
  • Vergi ödəyicilərinin nəzərinə!
    Vergi ödəyicilərinin nəzərinə!
    05-iyn-2025 | Bloq
  • İş və istirahət günlərinin yerlərinin dəyişdirilməsi haqqında yeni qərar
    İş və istirahət günlərinin yerlərinin dəyişdirilməsi haqqında yeni qərar
    04-iyn-2025 | Bloq
  • Dərmanların topdansatışına dair yeni qayda müəyyənləşib
    Dərmanların topdansatışına dair yeni qayda müəyyənləşib
    04-iyn-2025 | Bloq
  • Hansı sahələrə edilən ianələrin məbləği vergiyə cəlb olunan mənfəətdən azaldılır?
    Hansı sahələrə edilən ianələrin məbləği vergiyə cəlb olunan mənfəətdən azaldılır?
    04-iyn-2025 | Bloq
  • Təsərrüfat subyektlərinin vergi uçotu və azadolmaların qanuni əsasları
    Təsərrüfat subyektlərinin vergi uçotu və azadolmaların qanuni əsasları
    03-iyn-2025 | Bloq
  • Güzəştli qiymətlə satış zamanı ƏDV hansı məbləğdən hesablanmalıdır?
    Güzəştli qiymətlə satış zamanı ƏDV hansı məbləğdən hesablanmalıdır?
    03-iyn-2025 | Bloq
  • Sahibkarlıq fəaliyyətinə başlayan fiziki şəxslər üçün vergi qaydaları
    Sahibkarlıq fəaliyyətinə başlayan fiziki şəxslər üçün vergi qaydaları
    02-iyn-2025 | Bloq
  • İcarə haqqından tutulan vergi: hüquqi tənzimlənmə
    İcarə haqqından tutulan vergi: hüquqi tənzimlənmə
    02-iyn-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]