logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Hüququ şəxslərin qeydiyyat məlumatlarında baş vermiş dəyişikliklərin elektron qaydada təqdim edilməsi

  • Bloq
  • 04-dek-2024, 09:43
  • 41
Hüququ şəxslərin qeydiyyat məlumatlarında baş vermiş dəyişikliklərin elektron qaydada təqdim edilməsi

Hüququ şəxslərin qeydiyyat məlumatlarında baş vermiş dəyişikliklərin elektron qaydada təqdim edilməsi


Anar Bayramovun təqdimatında: Hüququ şəxslərin qeydiyyat məlumatlarında baş vermiş dəyişikliklərin elektron qaydada təqdim edilməsi:
Artıq yaxın günlərdə kommersiya hüququ şəxslərin qeydiyyat məlumatlarında baş vermiş dəyişikliklərlə bağlı sənədləri, məlumatları vergi orqanına kağız daşıyıcıda deyil, elektron qaydada təqdim edəcəyik.
Biznes mühiti və beynəlxalq reytinqlər üzrə komissiyanın işçi qrupları çərçivəsində müzakirə olunan məsələlərdən biri olan beynəlxalq reytinqlərdə ölkəmizin reytinqinin daha da yaxşılaşdırılması üçün DVX tərəfindən bir sıra elektron xidmətlər hazırlanıb.

Belə ki, bildiyimiz kimi hal-hazırda yalnız yerli investisiyalı kommersiya hüquqi şəxslərin ilkin qeydiyyatı ilə bağlı prosedurlar elektron qaydada həyata keçirilir. Ancaq sonrakı dövrlərdə kommersiya hüquqi şəxslərdə baş verən dəyişikliklər, məsələn MMC-nin adının dəyişdirilməsi, direktor dəyişikliyi hüquqi ünvan dəyişikliyi, təsisçi dəyişikliyi, nizamnamə kapitalı ilə bağlı dəyişiklik və digər dəyişikliklər üçün mütləq kağız daşıyıcıda vergi orqanına müraciət edilməlidir. Amma vergi orqanı tərəfindən bu rəqəmsal xidmət istifadəyə verildikdən sonra 3 gün ərzində bu proseslər elektron qaydada həll olunacaq. Belə ki, bunun üçün mütləq təsisçilərin gücləndirilmiş elektron imzaları olmalıdır. Məsələn, MMC-nin icra orqanı olaraq rəhbəri olan direktoru dəyişdirilirsə o zaman elektron qaydada portalda yeni direktorun məlumatları müvafiq xanalara daxil ediləcək, onlayn qaydada təsisçilərin qərarı elektron imza ilə imzalanacaq, qərar avtomatik generasiya olunacaq və bütün tələb olunan müvafiq xanalar doldurulduqdan sonra ərizə onlayn qaydada göndəriləcək.

Vergi orqanı tərəfindən məlumatlarda uyğunsuzluq aşkar edilməzsə yeni reyestrdən çıxarış hüquqi şəxsin elektron kabinetinə göndəriləcək. Eyni qaydada məsələn şirkətin paylarının alqı-satqısı zamanı təsisçi məlumatlarında dəyişiklik olarsa, yəni təsisçi dəyişlikyi olarsa o zaman da yeni təsisçi və ya təsisçilər barədə məlumatlar elektron qaydada ərizənin müvafiq xanaları doldurulduqdan və tələb edilən sənədlər (məsələn alqı-satqı müqaviləsi) yükləndikdən sonra, onlayn qaydada təsisçi qərarı, yeni redaksiyada nizamnamə (və ya nizamnaməyə edilmiş dəyişiklik layihəsi) elektron imza ilə imzalanır və ərizə vergi orqanına göndərilir. Vergi orqanı tərəfindən məlumatlarda uyğunsuzluq aşkar edilməzsə nizamnamə və yeni reyestrdən çıxarış hüquqi şəxsin elektron kabinetinə göndəriləcək.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Vergi tutulan əməliyyatın vaxtı necə müəyyən olunur?
    Vergi tutulan əməliyyatın vaxtı necə müəyyən olunur?
    04-avq-2025 | Bloq
  • DVX, AMB və KOBİA-nın məlumat bazaları arasında elektron mübadilə olacaq?
    DVX, AMB və KOBİA-nın məlumat bazaları arasında elektron mübadilə olacaq?
    04-avq-2025 | Bloq
  • Bank depozitlərindən əldə olunan faiz gəlirlərinə vergi güzəştləri
    Bank depozitlərindən əldə olunan faiz gəlirlərinə vergi güzəştləri
    01-avq-2025 | Bloq
  • Məcburi köçkünlərə vergi güzəşti və tələb olunan sənədlər
    Məcburi köçkünlərə vergi güzəşti və tələb olunan sənədlər
    01-avq-2025 | Bloq
  • AMB bank kapitalı və onun adekvatlığının hesablanması qaydalarını dəyişib
    AMB bank kapitalı və onun adekvatlığının hesablanması qaydalarını dəyişib
    31-iyl-2025 | Bloq
  • Nağd əməliyyat üzrə aylıq limitlər necə müəyyən olunur?
    Nağd əməliyyat üzrə aylıq limitlər necə müəyyən olunur?
    31-iyl-2025 | Bloq
  • Nağdsız ödənişlərdə növbəti mərhələ: "Az-QR" kimə nə verəcək?
    Nağdsız ödənişlərdə növbəti mərhələ: "Az-QR" kimə nə verəcək?
    30-iyl-2025 | Bloq
  • Əvəzləşdirilən ƏDV hesablanmış ƏDV-dən artıq olduqda büdcə ilə münasibətlərin tənzimlənməsi
    Əvəzləşdirilən ƏDV hesablanmış ƏDV-dən artıq olduqda büdcə ilə münasibətlərin tənzimlənməsi
    30-iyl-2025 | Bloq
  • Əlilliyi olan şəxslər və onlara qulluq edənlər üçün gəlir vergisindən güzəştlər
    Əlilliyi olan şəxslər və onlara qulluq edənlər üçün gəlir vergisindən güzəştlər
    29-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]