logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Fəaliyyətini müvəqqəti dayandıran vergi ödəyicisinin öhdəlikləri

  • Bloq
  • 21-apr-2025, 10:06
  • 29
Fəaliyyətini müvəqqəti dayandıran vergi ödəyicisinin öhdəlikləri

Fəaliyyətini müvəqqəti dayandıran vergi ödəyicisinin öhdəlikləri


Bilmək istəyirəm ki, vergi ödəyicisi fəaliyyətini müvəqqəti dayandırmadan əvvəl rüblük hesabat verməlidirmi? Yoxsa, birbaşa fəaliyyəti dayandırdıqdan sonra bəyannamə verilməlidir?

İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətindən verilən məlumata görə, vergi ödəyicilərinin vergi uçotundan çıxarılması və fəaliyyətinin müvəqqəti dayandırılması prosedurları fərqlidir.

Belə ki, fəaliyyətini müvəqqəti dayandırmaq istəyən vergi ödəyicisi “Vergi ödəyicisinin, onun filialının, nümayəndəliyinin və ya digər təsərrüfat subyektinin (obyektinin) fəaliyyətinin və digər vergi tutulan əməliyyatlarının dayandırılması haqqında arayış”ı təqdim etməlidir. Arayışda sahibkarlıq fəaliyyətinin və ya digər vergi tutulan əməliyyatların dayandırılmasının müddəti göstərilməlidir. Qeyd olunan müddət bitdikdə, fəaliyyətin dayandırılması barədə yenidən müraciət edilmədikdə isə fəaliyyətinin dayandırılması haqda müraciətdə göstərilən son tarixdən sonrakı gündən etibarən vergi ödəyicisinin fəaliyyəti aktivləşir və müvafiq bəyannamələrin vergi orqanına təqdim olunması üzrə öhdəlik yaranır.

Fiziki şəxsin ləğv edilməsi ilə əlaqədar yerinə yetirilməli olan prosedurlar barədə ətraflı məlumatı Dövlət Vergi Xidmətinin internet səhifəsində müvafiq bölməsdən əldə edə bilərsiniz. Gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən Asan İmza) olduqda İnternet Vergi İdarəsi portalı üzərindən fiziki şəxsin fəaliyyətinin onlayn rejimdə ləğvi mümkündür.

Sorğuya cavab olaraq qeyd olunub ki, vergi ödəyicisi Azərbaycan Respublikasında fəaliyyətini dayandırdıqda, habelə vergi ödəyicisi olan fiziki şəxsin fəaliyyətinə xitam verildikdə 30 gün müddətində vergi orqanlarına bəyannamə verməlidir. Bu maddənin məqsədləri üçün hesabat dövrü vergi ilinin əvvəlindən vergi ödəyicisi fəaliyyətini dayandırdığı və ya fiziki şəxsin fəaliyyətinə xitam verildiyi günə qədər olan dövrü əhatə edir.

Eyni zamanda, vergi ödəyiciləri uçotda olduqları vergi orqanına "Muzdlu işlə əlaqədar ödəmə mənbəyində tutulan vergi, məcburi dövlət sosial sığorta, işsizlikdən sığorta və icbari tibbi sığorta haqları bəyannaməsini rüb başa çatdıqdan sonra növbəti ayın 20-dən gec olmayaraq təqdim etməlidirlər.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Vergi Məsləhəti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Əlilliyi olan şəxslər və onlara qulluq edənlər üçün gəlir vergisindən güzəştlər
    Əlilliyi olan şəxslər və onlara qulluq edənlər üçün gəlir vergisindən güzəştlər
    29-iyl-2025 | Bloq
  • Mallar maya dəyərinə satıldıqda gəlir vergisi nəyə əsasən hesablanır?
    Mallar maya dəyərinə satıldıqda gəlir vergisi nəyə əsasən hesablanır?
    29-iyl-2025 | Bloq
  • Ödəniş kartlarının artması nağdsız ödənişlərin həcminə müsbət təsir göstərib
    Ödəniş kartlarının artması nağdsız ödənişlərin həcminə müsbət təsir göstərib
    28-iyl-2025 | Bloq
  • Fəaliyyətini dayandıran vergi ödəyicisi yenidən fəaliyyətə başlayarsa, bəyannaməni necə təqdim etməlidir?
    Fəaliyyətini dayandıran vergi ödəyicisi yenidən fəaliyyətə başlayarsa, bəyannaməni necə təqdim etməlidir?
    28-iyl-2025 | Bloq
  • Qeyri-formal məşğulluq vətəndaşı hansı hüquqlardan məhrum edir?
    Qeyri-formal məşğulluq vətəndaşı hansı hüquqlardan məhrum edir?
    25-iyl-2025 | Bloq
  • İşçi vəfat etdikdə dəfn üçün müavinəti kim və necə ödəməlidir?
    İşçi vəfat etdikdə dəfn üçün müavinəti kim və necə ödəməlidir?
    25-iyl-2025 | Bloq
  • Uçot dərəcəsinin azaldılması kredit bazarına necə təsir edəcək?
    Uçot dərəcəsinin azaldılması kredit bazarına necə təsir edəcək?
    24-iyl-2025 | Bloq
  • Gömrükdə qaydalar dəyişdi - Kimlərə şamil olunacaq?
    Gömrükdə qaydalar dəyişdi - Kimlərə şamil olunacaq?
    24-iyl-2025 | Bloq
  • İstehsal olunmuş məhsulların satışı və sənədləşdirilməsi qaydaları
    İstehsal olunmuş məhsulların satışı və sənədləşdirilməsi qaydaları
    23-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]