logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Vergi orqanı tərəfindən sənədlərin vergi ödəyicisinə göndərilməsi qaydası

  • Bloq
  • 23-apr-2025, 09:14
  • 19
Vergi orqanı tərəfindən sənədlərin vergi ödəyicisinə göndərilməsi qaydası

Vergi orqanı tərəfindən sənədlərin vergi ödəyicisinə göndərilməsi qaydası


Vergi Məcəlləsinin 70.2-1-ci maddəsi vergi orqanları tərəfindən vergi ödəyicilərinə sənədlərin və onların surətlərinin göndərilməsi qaydasını müəyyən edir. Bu maddə vergi ödəyicisinin hüquqlarının qorunması, məlumatların düzgün və vaxtında verilməsi məqsədini güdür. Həmçinin, bu qaydalar vergi ödəyiciləri ilə vergi orqanları arasında daha şəffaf və effektiv əlaqə qurulmasını təmin edir. Mövzunu mütəxəssis Fuad Heydərli şərh edir.

Vergi Məcəlləsinin 70.2-1-ci maddəsinə əsasən, sənədlər (onların surətləri) vergi orqanı tərəfindən vergi ödəyicisinə aşağıdakı formalardan birinə uyğun göndərildiyi halda (verildikdə), lazımi qaydada çatdırılmış sayılır:

1. Vergi ödəyicisinə (onun səlahiyyətli nümayəndəsinə) şəxsən verildikdə – şəxsən verildiyi gün;

2. Poçt rabitəsi vasitəsilə vergi ödəyicisi olan hüquqi şəxsin dövlət qeydiyyatı haqqında sənədlərində və ya vergi ödəyicisi olan fiziki şəxsin uçot sənədlərində sonuncu ünvan kimi qeyd olunmuş ünvanına göndərildikdə – poçta təqdim edildiyi gündən 5 iş günü keçdikdən sonra;

3. Elektron üsulla elektron kabinetinə göndərildikdə – elektron üsulla göndərildiyi gündən 3 iş günü keçdikdən sonra.

Vergi orqanı tərəfindən vergi ödəyicisinə göndəriləcək sənədin poçtla göndərilməsi halında, həmin sənəd poçt orqanı tərəfindən müəyyən olunmuş müddət ərzində vergi ödəyicisinə çatdırılmalıdır. Poçt xidməti göstərən orqan sənədin çatdırılmasını təsdiq edən sənəd (poçt markası) təqdim edir ki, bu da vergi ödəyicisinə sənədin vaxtında əldə olunmasına zəmanət verir.

Misal 1: Vergi orqanı vergi ödəyicisinə vergi borcu ilə bağlı xəbərdarlıq bildirişi göndərir. Poçt xidmətinə sənədin vergi ödəyicisinə çatdırılmasından sonra sənədin qəbul edilməsi haqqında təsdiq verilir. Bu zaman vergi ödəyicisi həmin bildirişin surətini alır.

Vergi orqanı sənədləri vergi ödəyicisinə elektron şəkildə göndərirsə, sənəd dərhal vergi ödəyicisinin elektron poçtuna və ya müvafiq elektron portalda yerləşdirilərək ona təqdim olunur. Vergi ödəyicisi bu sənədi qəbul etdiyini elektron şəkildə təsdiq edir. Elektron sənədlərin göndərilməsi vergi ödəyicisinin məlumatlara daha sürətli və asan çıxışını təmin edir.

Misal 2: Vergi orqanı vergi ödəyicisinə vergi bəyannaməsinin vaxtında təqdim edilməməsi haqqında xəbərdarlıq məktubu göndərir. Bu xəbərdarlıq məktubu vergi ödəyicisinin qeydiyyatda olduğu elektron xidmət portalına göndərilir. Vergi ödəyicisi həmin məktubu orada görür və məktubun qəbul olunduğunu təsdiq edir.

Vergi orqanı tərəfindən əgər hansısa bir sənədin orijinalını göndərmək çətin və ya mümkün deyilsə, ona həmin sənədin surəti göndərilə bilər. Bu zaman vergi ödəyicisinə sənədin surəti təqdim edilir və bu surət orijinal sənədin hüquqi gücünü daşıyır.

Misal 3: Vergi orqanı vergi ödəyicisinə müvafiq vergi borcu ilə bağlı sənədin surətini göndərir. Əsl sənəd vergi ödəyicisinə fiziki şəkildə təqdim olunmur, ancaq sənədin surəti vergi ödəyicisinin məlumatlandırılması məqsədini daşıyır.

Vergi orqanı tərəfindən göndərilən sənədlər vergi ödəyicisinin məlumatlarının qorunmasını təmin etmək üçün müəyyən təhlükəsizlik tədbirləri ilə qorunur. Elektron sənədlər şifrələmə metodları ilə qorunur ki, yalnız müvafiq şəxs həmin sənədi görə və istifadə edə bilsin. Poçt vasitəsilə göndərilən sənədlər də etibarlı şəkildə çatdırılır. Həmçinin, vergi ödəyicisi, sənədin göndərildiyi barədə məlumatı mühafizə olunan qeydiyyatlı poçt vasitəsilə alır ki, bu da sənədin düzgün çatdırıldığını təsdiqləyir.

Yekunda onu qeyd etmək istərdik ki, Vergi Məcəlləsinin 70.2-1-ci maddəsi vergi ödəyicilərinə göndərilən sənədlərin düzgün və vaxtında verilməsi üçün ciddi qaydaları müəyyən edir. Bu maddə vergi ödəyicilərinin hüquqlarının qorunmasını təmin edir və vergi orqanı ilə əlaqə proseslərini şəffaflaşdırır. Bu qaydalar, həmçinin, vergi ödəyicilərinin verilən sənədlərə vaxtında və düzgün cavab vermələrini asanlaşdırır.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Vergi Məsləhəti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Əlilliyi olan şəxslər və onlara qulluq edənlər üçün gəlir vergisindən güzəştlər
    Əlilliyi olan şəxslər və onlara qulluq edənlər üçün gəlir vergisindən güzəştlər
    29-iyl-2025 | Bloq
  • Mallar maya dəyərinə satıldıqda gəlir vergisi nəyə əsasən hesablanır?
    Mallar maya dəyərinə satıldıqda gəlir vergisi nəyə əsasən hesablanır?
    29-iyl-2025 | Bloq
  • Ödəniş kartlarının artması nağdsız ödənişlərin həcminə müsbət təsir göstərib
    Ödəniş kartlarının artması nağdsız ödənişlərin həcminə müsbət təsir göstərib
    28-iyl-2025 | Bloq
  • Fəaliyyətini dayandıran vergi ödəyicisi yenidən fəaliyyətə başlayarsa, bəyannaməni necə təqdim etməlidir?
    Fəaliyyətini dayandıran vergi ödəyicisi yenidən fəaliyyətə başlayarsa, bəyannaməni necə təqdim etməlidir?
    28-iyl-2025 | Bloq
  • Qeyri-formal məşğulluq vətəndaşı hansı hüquqlardan məhrum edir?
    Qeyri-formal məşğulluq vətəndaşı hansı hüquqlardan məhrum edir?
    25-iyl-2025 | Bloq
  • İşçi vəfat etdikdə dəfn üçün müavinəti kim və necə ödəməlidir?
    İşçi vəfat etdikdə dəfn üçün müavinəti kim və necə ödəməlidir?
    25-iyl-2025 | Bloq
  • Uçot dərəcəsinin azaldılması kredit bazarına necə təsir edəcək?
    Uçot dərəcəsinin azaldılması kredit bazarına necə təsir edəcək?
    24-iyl-2025 | Bloq
  • Gömrükdə qaydalar dəyişdi - Kimlərə şamil olunacaq?
    Gömrükdə qaydalar dəyişdi - Kimlərə şamil olunacaq?
    24-iyl-2025 | Bloq
  • İstehsal olunmuş məhsulların satışı və sənədləşdirilməsi qaydaları
    İstehsal olunmuş məhsulların satışı və sənədləşdirilməsi qaydaları
    23-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]