logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

Operativ vergi nəzarəti mini səyyar vergi yoxlamasına çevrildi?

  • Bloq
  • 14-fev-2024, 13:57
  • 163
Operativ vergi nəzarəti mini səyyar vergi yoxlamasına çevrildi?

Operativ vergi nəzarəti mini səyyar vergi yoxlamasına çevrildi?


Vergi Məcəlləsinin 50-ci, “Operativ vergi nəzarəti” maddəsi ilə bağlı iki dəyişiklik həyata keçrilib. Birinci dəyişiklik operativ vergi nəzarətinin əhatə etdiyi dövrün artırılmasıdır. Belə ki, Vergi Məcəlləsinə əlavə edilən 50.4-1-ci maddəyə əsasən, bu Məcəllənin 50.1-ci maddəsi üzrə operativ vergi nəzarəti bu Məcəllənin 56.1-ci və 85.4-cü maddələrində nəzərdə tutulan dövr üzrə həyata keçirilir.

Vergi Məcəlləsinin 56-cı maddəsi vergi qanunvericiliyi ilə bağlı hüquqpozuntusuna görə məsuliyyətə cəlb etmənin və maliyyə sanksiyalarının alınmasının müddətini tənzimləyir. Məcəllənin 85.4-cü maddəsinə əsasən, vergi orqanları vergiyə cəlb edilən hesabat dövrü qurtardıqdan sonra 3 il ərzində vergi ödəyicisinin vergisini, faizləri və maliyyə sanksiyasını hesablamaq və hesablanmış məbləği yenidən hesablamaq, verginin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının hesablanmış (yenidən hesablanmış) məbləğini vergiyə cəlb edilən hesabat dövrü qurtardıqdan sonra (səyyar vergi yoxlaması zamanı əlavə hesablanmış vergilər, faizlər və maliyyə sanksiyaları üzrə səyyar vergi yoxlamasının materiallarına baxılmanın nəticələri üzrə çıxarılmış qərarın tarixindən etibarən) 5 il ərzində tutmaq hüququna malikdirlər.

Deməli, vergi orqanı operativ vergi nəzarəti zamanı cari vəziyyəti yox, 3 il və müəyyən hallarda 5 illik dövrü yoxlamaq hüququna malikdir.

Mİsal 1. Mümkündür ki, operativ vergi nəzarəti zamanı vergi orqanı vergi ödəyicisinin faktiki mal qalığı ilə yanaşı, 3 il ərzində təqdim etdiyi mallar üzrə xərclərini də yoxlasın.

Mİsal 2. Vergi orqanı 2024-cü ilin 10 aprel tarixində həyata keçirdiyi operativ vergi nəzarəti zamanı vergi ödəyicisinin 2024-cü ilin mart ayı ərzində ümumi məbləği 30 000 və ya 15 000 manatdan artıq olan hesablaşmalar üzrə ödənişləri nağd qaydada aparmasını aşkarlasa, maliyyə sanksiyası tətbiq edə biləcək.

Operativ vergi nəzarəti ilə bağlı digər dəyişiklik ondan ibarətdir ki, vergi orqanı bu cür nəzarət tədbiri zamanı vergi yoxlamasının keçirilməsinə kömək göstərilməsi üçün mütəxəssis və ekspert tətbiq etmək hüququna malikdir. Bunun üçün, Vergi Məcəlləsnin 50.6-cı maddəsinə edilən dəyişikliyə əsasən, operativ vergi nəzarəti tədbirlərinin keçirilməsi zamanı bu Məcəllənin 39-49-cu maddələrinin müddəaları tətbiq edilir.

Bəzi mütəxəssislər hesab edirlər ki, Vergi Məcəlləsində qeyd edilən dəyişiklik öncələr yaranan boşluğun aradan qaldırılması üçündür. Çünki vergi orqanı operativ vergi nəzarəti tədbirlər zamanı vergi ödəyicisinin faktiki sahibliyində olan malların bazar qiymətini tətbiq etmək üçün mütəxəssis cəlb edirdi. Amma son dəyişikliyədək Vergi Məcəlləsinin 50.6-ci maddəsi üzrə 45-ci, “Vergi yoxlamasının keçirilməsinə kömək göstərilməsi üçün mütəxəssisin dəvət edilməsi” maddəsinin müddəalarının tətbiq edilməsi istisna olunurdu. Bu səbəbdən də həmin boşluğun aradan qaldırılması üçün Vergi Məcəlləsinin 50.6-cı maddəsinə müvafiq düzəliş həyata keçirildi.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Dividend anlayışı və vergidən azadolma halları
    Dividend anlayışı və vergidən azadolma halları
    11-iyl-2025 | Bloq
  • Əmək münasibətlərində hamilə qadınların üstün hüquqları
    Əmək münasibətlərində hamilə qadınların üstün hüquqları
    11-iyl-2025 | Bloq
  • İxtisar hallarında əmək müqaviləsinin ləğvi və vergi məsələləri üzrə məlumatlandırma
    İxtisar hallarında əmək müqaviləsinin ləğvi və vergi məsələləri üzrə məlumatlandırma
    10-iyl-2025 | Bloq
  • Əvəzləşdirilməyən ƏDV məbləği gəlirdən çıxıla bilərmi?
    Əvəzləşdirilməyən ƏDV məbləği gəlirdən çıxıla bilərmi?
    10-iyl-2025 | Bloq
  • İdxal ediləcək mallar barədə məlumat forması vergi orqanına təqdim olunmalıdırmı?
    İdxal ediləcək mallar barədə məlumat forması vergi orqanına təqdim olunmalıdırmı?
    09-iyl-2025 | Bloq
  • Dividend gəlirlərinin vergidən azadolma şərtləri
    Dividend gəlirlərinin vergidən azadolma şərtləri
    09-iyl-2025 | Bloq
  • ƏDV-nin nağd və nağdsız qaytarılmasına dair tələblər
    ƏDV-nin nağd və nağdsız qaytarılmasına dair tələblər
    08-iyl-2025 | Bloq
  • Vergiyə cəlb edilməyən əməliyyatlar: şərtlər, qaydalar
    Vergiyə cəlb edilməyən əməliyyatlar: şərtlər, qaydalar
    08-iyl-2025 | Bloq
  • Aktivin dəyəri necə müəyyənləşdirilir və qiymət fərqi zamanı vergi necə hesablanır?
    Aktivin dəyəri necə müəyyənləşdirilir və qiymət fərqi zamanı vergi necə hesablanır?
    07-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]