logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

ƏMAS altisteminə bu məlumatları 10 iş günü müddətinə daxil edin

  • Bloq
  • 08-apr-2025, 09:42
  • 21
ƏMAS altisteminə bu məlumatları 10 iş günü müddətinə daxil edin

ƏMAS altisteminə bu məlumatları 10 iş günü müddətinə daxil edin


Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidmətinin Bakı şəhər İdarəsinin rəis müavini Əliyeq Sadiq tərəfindən əksər işəgötürənlərə iş yerlərinin attestasiyanın keçirilməsi ilə bağlı xəbərdalıq məktubu göndərilib. Xəbərdarlıq məktubunda qeyd edilir ki, Əmək Məcəlləsinin 64-cü maddəsininə əsasən işəgötürən müvafiq iş yerlərində əməyin mühafizəsi tədbirlərinin təmin olunmasını və ya istehsal sanitariyasının, gigiyenasının vəziyyətini müəyyən etmək və yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə, habelə əmək məhsuldarlığının və işin səmərəliliyinin artırılması, əməyin təşkilində ən mütərəqqi üsulların, o cümlədən yeni texnikanın və ya texnologiyanın tətbiqi zamanı iş yerlərinin attestasiyasını keçirməlidir. Həmçinin məktubda qeyd edilir ki, işəgötürən attestasiyanın aparılması nəticələrinə dair sənədlərin surətinin 10 iş günü müddətində məlumat üçün müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi orqana (quruma) təqdim olunmasını təmin etməlidir.

Məlumat üçün bildirək ki, Əmək Məcəlləsinin 64-cü maddəsində nəzərdə tutulan iş yerlərinin attestasiyasının keçirilməsi Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2000-ci il 6 mart tarixli, 38 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilən “İş yerlərinin attestasiyasının keçirilməsi QAYDALARI” ilə tənzimlənir. Əmək Məcəlləsinin 64-cü maddəsi və Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 6 mart 2000-ci il tarixli, 38 nömrəli qərarı ilə iş yerlərinin attestasiyasının keçirilməsi qaydalarına əsasən, iş yerlərinin attestasiyası ilə bağlı vacib məqamlar aşağıdakılardır:

- attestasiyanın keçirilməsi müddəti 5 ildə bir dəfədən az olmamaqla, əməyin xarakterinin və şəraitinin dəyişməsindən asılı olaraq müəssisənin özü tərəfindən müəyyən olunur;

- müəssisədə mövcud olan bütün iş yerləri attestasiyadan keçməlidir;

- müəssisənin attestasiya komissiyasının işinin nəticələri əmək şəraiti üzrə iş yerlərinin attestasiya protokolu ilə rəsmiləşdirilir;

- iş yerlərinin attestasiyasının keçirilməsi nəticəsində onların kütləvi şəkildə ixtisar edilməsi yolverilməzdir;

- iş yerinin attestasiyasının keçirilməsinin nəticələrinə əsaslanaraq işəgötürən tərəfindən işçilərin əmək müqavilələri ləğv edilə bilməz.


23 iyun 2023-cü il tarixli qanunla Əmək Məcəlləsində edilə dəyişiklik nəticəsində işəgötürən iş yerlərinin attestasiyasının keçirilməsini və attestasiyanın aparılması nəticələrinə dair sənədlərin surətinin 10 iş günü müddətində məlumat üçün Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidməti qismində Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinə təqdim olunmasını təmin etməlidir.

Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidməti də Əmək Məcəlləsinin 64-cü maddəsi və Nazirlər Kabinetinin 38 saylı qərarının tələbləri əsasında işəgötürən tərəfindən keçirilən iş yerlərinin attestasiyanın aparılması nəticələrinə dair məlumatları ƏMAS altsisteminə daxil edilməsini təmin etməlidir. Qeyd edək ki, ƏMAS altsisteminə iş yerlərinin attestasiya məlumatlarının daxil edilməsi ilə bağlı “Rəsmi yazışmalar” bölməsində “İş yerlərinin zərərliyinin attestasiyası” adlı xüsusi bölmə də işəgötürənlərin istifadəsinə verilib.

İşəgötürən həmin bölməyə daxil olaraq, iş yerlərinin attestasiyası ilə bağlı məlumatları daxil etməlidir. İlkin sənədlər bölməsində “Müəssisə direktoru”, “Sex (məntəqə) rəisi” və “Attestasiya komissiyası üçün seçilmiş şəxs” haqqında məlumatlar əks olunmalıdır. Növbəti bölmələrdə isə iş yerlərinin attestasiyası haqqında dana geniş məlumatlar daxil edilməlidir. Həmin məlumatlara laboratoriya, ölcü vahidləri və s. məlumatlar qeyd olunmalıdır. İşəgötürən, həmçinin iş yerlərinin attestasiyası ilə bağlı sənədlər də əlavə olunmalıdır.

Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidmətinin Bakı şəhər İdarəsi tərəfindən göndərilən məktubda həmçinin işəgötürənlərə İnzibati Xətalar Məcəlləsində iş yerlərinin attestasiyasının keçirilməməsinə görə inzibati cərimənin tətbiq olunması ilə bağlı da məlumat bildirilib. Qeyd edək ki, İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 192.2-ci maddəsinə əsasən, işəgötürən tərəfindən işçilərin və iş yerlərinin attestasiyasının keçirilməsi qaydalarının pozulmasına görə yeddi yüz manatdan min iki yüz manatadək məbləğdə cərimə edilir.


  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
22-may-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • Nağdsız ödənişlərdə növbəti mərhələ: "Az-QR" kimə nə verəcək?
    Nağdsız ödənişlərdə növbəti mərhələ: "Az-QR" kimə nə verəcək?
    30-iyl-2025 | Bloq
  • Əvəzləşdirilən ƏDV hesablanmış ƏDV-dən artıq olduqda büdcə ilə münasibətlərin tənzimlənməsi
    Əvəzləşdirilən ƏDV hesablanmış ƏDV-dən artıq olduqda büdcə ilə münasibətlərin tənzimlənməsi
    30-iyl-2025 | Bloq
  • Əlilliyi olan şəxslər və onlara qulluq edənlər üçün gəlir vergisindən güzəştlər
    Əlilliyi olan şəxslər və onlara qulluq edənlər üçün gəlir vergisindən güzəştlər
    29-iyl-2025 | Bloq
  • Mallar maya dəyərinə satıldıqda gəlir vergisi nəyə əsasən hesablanır?
    Mallar maya dəyərinə satıldıqda gəlir vergisi nəyə əsasən hesablanır?
    29-iyl-2025 | Bloq
  • Ödəniş kartlarının artması nağdsız ödənişlərin həcminə müsbət təsir göstərib
    Ödəniş kartlarının artması nağdsız ödənişlərin həcminə müsbət təsir göstərib
    28-iyl-2025 | Bloq
  • Fəaliyyətini dayandıran vergi ödəyicisi yenidən fəaliyyətə başlayarsa, bəyannaməni necə təqdim etməlidir?
    Fəaliyyətini dayandıran vergi ödəyicisi yenidən fəaliyyətə başlayarsa, bəyannaməni necə təqdim etməlidir?
    28-iyl-2025 | Bloq
  • Qeyri-formal məşğulluq vətəndaşı hansı hüquqlardan məhrum edir?
    Qeyri-formal məşğulluq vətəndaşı hansı hüquqlardan məhrum edir?
    25-iyl-2025 | Bloq
  • İşçi vəfat etdikdə dəfn üçün müavinəti kim və necə ödəməlidir?
    İşçi vəfat etdikdə dəfn üçün müavinəti kim və necə ödəməlidir?
    25-iyl-2025 | Bloq
  • Uçot dərəcəsinin azaldılması kredit bazarına necə təsir edəcək?
    Uçot dərəcəsinin azaldılması kredit bazarına necə təsir edəcək?
    24-iyl-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 3435 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]