logo
  • Bakı, Azərbaycan

  • [email protected]

  • +994 70 694 24 22

  • +994 12 460 70 68

  • Əsas səhifə
  • Haqqımızda
  • Xidmətlər
    • Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
    • Miqrasiya Və Hüquqi Xidmət
    • Gömrük Rəsmiləşdirilməsi Və Broker Xidməti
    • Kadr Uçotunun Qurulması Və İnsan Resursları Üzrə Məsləhət
    • Əməyin Mühafizəsi Və Əmək Qanunvericiliyi
    • Vergi Məsləhəti
  • Kitabxana
    • Qanunvericilik
    • Audit
    • Kadr (HR)
    • Mühasibatlıq
  • Yeniliklər
  • Əlaqə
Azərbaycan az
enEnglish ruRussian trTürkçe

İşçilər aylıq haqq-hesab sənədlərini necə və haradan ala bilər?

  • Bloq
  • 15-may-2025, 10:21
  • 11
İşçilər aylıq haqq-hesab sənədlərini necə və haradan ala bilər?

İşçilər aylıq haqq-hesab sənədlərini necə və haradan ala bilər?


Əmək Məcəlləsinin 173-cü maddəsinin 3-cü bəndinə əsasən, işçilərin haqq-hesab sənədləri (kitabçaları, vərəqələri, çekləri) onları tərtib edən mühasib tərəfindən imzalanır və hər dəfə əməkhaqqı verilərkən işçiyə təqdim edilir. Bəs həmin məlumatlar işçilərə hansı formada çatdırılmalıdır? İşəgötürən məlumatları göndərmək üçün ƏMAS-da mühasibə icazə verməlidir, yoxsa mühasib özü birbaşa göndərməlidir?

Suallara aydınlıq gətirmək üçün mütəxəssis Kəmalə Yusifova bildirib ki, Əmək Məcəlləsinin 173-cü maddəsinə əsasən, hər ay müəyyən edilmiş əməkhaqqının hesablanması, ödənilməsi və ondan tutulmaların aparılması barədə bütün mühasibat hesablamaları kompüter proqramları vasitəsilə də aparıla bilər: “Hər dəfə əməkhaqqı verilərkən kompüter yaddaşında saxlanılan bu hesablamalar işçiyə təqdim edilir. İşəgötürən əməkhaqqının hesablanması, ödənilməsi və ondan tutulmaların aparılması barədə bütün mühasibat hesablamaları əks etdirilən haqq-hesab sənədlərini (kitabçalarını, vərəqələrini, çeklərini) tərtib edir”.
İşçilərin haqq-hesab sənədlərində (kitabçalarında, vərəqələrində, çeklərində) Əmək Məcəlləsinin tələbi ilə aşağıdakı məlumatlar göstərilməlidir:

1. Hesablanmış əməkhaqqının ümumi məbləği;

2. Əməkhaqqına əlavələr, mükafatlar, habelə digər ödənclər, onların növü və məbləğləri;

3. Əməkhaqqından tutulan məbləğlər - tutulmanın adı, növü, səbəbi və məbləği;

4. Faktik ödənilən məbləğ;

5. Tərəflərin birinin digərinə ödənilməmiş pul borcu və onun məbləği.

Mütəxəssis qeyd edib ki, işçilərin haqq-hesab sənədləri onları tərtib edən mühasib tərəfindən imzalanır və hər dəfə əməkhaqqı verilərkən işçiyə təqdim edilir. İşçilərə hesablama vərəqəsinin onların tələbi ilə verilməməsi əmək qanunvericiliyinin pozuntusu hesab edilir. Azərbaycan Respublikası İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 192.4-cü maddəsində göstərilib ki, işçinin əmək və məzuniyyət haqlarının, ezamiyyə xərclərinin, əmək qanunvericiliyində nəzərdə tutulmuş müavinət və digər ödənişlərin hesablanmasında və ödənilməsində, riyazi hesablamalar nəticəsində yol verilən nöqsanlar istisna olmaqla, qanun pozuntularına yol verilməsinə görə - vəzifəli şəxslər 700 manatdan 1500 manatadək məbləğdə cərimə edilir.

Məsələyə Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidməti də münasibət bildirib. Xidmətdən verilən açıqlamaya görə, hər dəfə əməkhaqqı verilərkən işçinin tələbi ilə o, kompüterin yaddaşında saxlanılan bu hesablamalarla tanış edilir.

Xidmətdən onu da açıqlayıblar ki, əmək müqaviləsi elektron sənəd formasında bağlanıldıqda bu maddədə nəzərdə tutulan məlumatların verilməsi elektron informasiya sistemində yaradılmış elektron kabinet vasitəsilə təmin edilir: “ƏMAS-da “İstifadəçi səlahiyyətləri” bölməsi mövcuddur. Həmin bölmə vasitəsilə işəgötürən tərəfindən istifadəçi səlahiyyətlərinin verilməsi altbölməsi ilə səlahiyyətlərin ötürülməsi mümkündür. ƏMAS-a əlavə edilən yeni funksionallıqlar yalnız möhür səlahiyyətli işəgötürənlərin imzasına verilir. Digər şəxslərin istifadəsi işəgötürənin verdiyi icazə əsasında mümkündür”.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Email
Mühasibat Və Maliyyə Xidmətləri
28-iyn-2021 | Xidmətlər

Saytda axtarış

Blog Yazıları

  • İşçilər aylıq haqq-hesab sənədlərini necə və haradan ala bilər?
    İşçilər aylıq haqq-hesab sənədlərini necə və haradan ala bilər?
    15-may-2025 | Bloq
  • Kommunal xidmətlər üzrə ƏDV hesablamasında vaxtın düzgün müəyyənləşdirilməsi
    Kommunal xidmətlər üzrə ƏDV hesablamasında vaxtın düzgün müəyyənləşdirilməsi
    15-may-2025 | Bloq
  • Fəaliyyət növlərinə görə vergitutma qaydaları
    Fəaliyyət növlərinə görə vergitutma qaydaları
    14-may-2025 | Bloq
  • Əmək haqqından sosial və tibbi sığorta haqları necə hesablanır?
    Əmək haqqından sosial və tibbi sığorta haqları necə hesablanır?
    14-may-2025 | Bloq
  • Minimum saatlıq əmək haqqının tətbiqi ilə bağlı 5 VACİB MƏQAM
    Minimum saatlıq əmək haqqının tətbiqi ilə bağlı 5 VACİB MƏQAM
    13-may-2025 | Bloq
  • Məcburi köçkünlərə vergi güzəşti və tələb olunan sənədlər
    Məcburi köçkünlərə vergi güzəşti və tələb olunan sənədlər
    13-may-2025 | Bloq
  • Natamam iş vaxtı ilə işləyənlərə 75% vergi güzəştinə məhdudiyyət varmı?
    Natamam iş vaxtı ilə işləyənlərə 75% vergi güzəştinə məhdudiyyət varmı?
    12-may-2025 | Bloq
  • Nağdsız hesablaşmalarla bağlı qanunvericiliyin vergi ödəyiciləri üçün tələbləri hansılardır?
    Nağdsız hesablaşmalarla bağlı qanunvericiliyin vergi ödəyiciləri üçün tələbləri hansılardır?
    12-may-2025 | Bloq
  • Əldə olunan dividendlər hansı hallarda vergidən azaddır?
    Əldə olunan dividendlər hansı hallarda vergidən azaddır?
    08-may-2025 | Bloq

Haqqımızda

“AZE Finans” MMC 2020-cü ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət fəaliyyətə başladığı gündən müxtəlif fəaliyyət sahələrində xidmət göstərən müəssisələrə vergi, mühasibatlıq xidmətləri və mühasibat uçotunun qurulması, maliyyə hesabatları, şirkətlərin hüquqi və Miqrasiya xidməti, Kadr Uçotunun Qurulması insan resurslarının idarə olunması və əməyin mühafizəsi üzrə xidmətlər göstərir.

İş saatları:

Bazar ertəsi - Cümə: 09:00-18:00

Qeyri iş günləri:

Həftə sonu və Bayram günləri

Əlaqə:

+994 12 460 70 68
+994 70 694 24 22
[email protected]
Bakı ş., Babək plaza, mərtəbə 13
Sumqayıt ş., İ.Qayıbov k. Bina 1A

© 2020 AZE Finance | Bütün hüquqlar qorunur, created by [email protected]